Een dillema ( of dilemma of dillemma )

vbimport

Lees dit eens en geef een reactie:

Iemand die ik ken heeft een cd gemaakt. Hele mooie met allemaal filmpjes en menu voor een speciaal doeleinde ( promotie van scouting maargoed ) Ik zei als grapje van : Die zal ik wel eens ff kopieëren en op mijn ftp kwakken. " Nou, hij dus meteen harstikke boos ( viel wel mee maar toch ) Maar het gekke is, hij kopieërt zelf ook als een gek spellen, Tl’s, Cb’s etc.

Reacties zijn welkom

Ik maak zelf veel cd’s met muziek en zo en ik vindt het al erg als iemand die kopieert zonder er voor te betalen of te vragen(voor goede vrienden), als hij er zo z’n moeite voor heeft gedaan mag je zo’n reactie wel verwachten(zo zou ik namelijk ook reageren)

De ballen, KNOORSIE

Het is dilemma . Maar die vriend van jou, moet niet zo zeuren. Hij is er tegen dat zijn cd dat met veel bloed, zweet & tranen is gemaakt, gekopieerd wordt. Dat is begrijpelijk, maar dat hij dan zelf programma’s kopieert?? Dat is dus echt hypocriet. Ach ja, nu weet hij wat andere muzikanten & softwareontwikkelaars voelen.

Jij haalt jouw hele nieuwe reputatie omlaag.
Ik geef jouw vriend groot gelijk.
het zal je vriend maar wezen die je in de CDrug aanvalt.
ik wil zeker niet met jou in cdfreaks in een clubje zitten als je zo doet.

brrr. Portje

Hij moet niet zo janken, ook hij zal illegale kopieën hebben van anderen. Ik vind het een compliment als iemand iets van mij doorkopieërt, dat betekent toch dat je goed werk hebt geleverd, of niet soms.

zijn vriend niet, dat lees je toch of niet.
alleen met toestemming is het voor VRIENDEN toegestaan.

Brrrrrrrrrrrrrrrrr.

Portje heeft echt moeite met lezen en datgene dan ook nog begrijpen? Er staat :
Ik zei als grapje van : Die zal ik wel…

dus wat loop je nou negatief over mij te zeuren?

jojk, doe als ik, ignore
helpt voel je je meer relaxed, hehe

over die cd, vriend heeft al zn tijd erin gestoken dus dat is te begrijpen

multinationals persen er genoeg en ken je niet persoonlijk dus mjah fuck em

regel onder vrienden is altijd vragen, doe ik ook, meestal brand die vriend hem gewoon 2x een voor zn scouting ding en een voor jou, jij ook wel hetzelfde doen voor hem dan, zo heb je geen probs en blijf je maten