Een CD leverancier van niks!

vbimport

Kyle, you need to stop being such a chickenshit and stand up to your mother. You need to smack her in the face, and say "That's enough out of you, you fucking bitch!!"

OK, dat was de film, maar ja, hij's wel leuk

ik brand helemaal niet.
ik koop mijn cd’tjes bij een ander.
helaas is dat ook niet zo’n vlotte figuur.
ik bestel cd’s bij hem voor een kennis van mij en dan laat hij mij gewoon zo’n 6 - 8 WEKEN op die rotzooi wachten.
ik denk dat ik hem de deur uit flikker.
ik ben het zo langzamerhand meer dan spuugzat.
dat is toch geen normale omgang meer !!

hoe denken jullie daar nu over ??
hebben jullie daar nu ook zo’n last van ??
geef mij nu eens een goede raad wat ik daar mee aan moet ??

Hij kan je altijd verklikken

Bestel voortaan bij mij

ik laat je niet zo lang wachten:P

.
.
.
.
.

.

.
.

.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
{Nog Langer hehehe}

dan ben je ook niet echt handig bezig. Als je cd’s besteld bij iemand moet je deze wel binnen 1 - 2 weken krijgen. anders zou ik zeggen get the fuck out of here tegen die persoon.

O oh nu wordt het link. Nu komen er zelfs engelse gezegdes en spreekwoorden aan te pas. Lijkt Cartman wel (niet die member, maar die cartoonheld) als ie kwaad wordt.
“When a girl pisses me off, i say: Hey missy, get into the kitchen and make some pie!”

Ken ik d’r nog wel een tek:

“Hey, listen missy! Why don’t you shut the hell up before I slap you in the face!”

Enne Portje, als ik zo lang op mijn cd’s moest wachten, dan ging ik wel ergens anders naar toe. Kijk maar eens op het advertentie forum van CD Freaks… keuze genoeg

ik was vannacht gewoon ff erg boos op die figuur maar buiten dat is het een goed vriendje en ik mep em wel eens een keer

sweeet!

hi,
hmm allemaal south park fans? cool!
6-8 weken wachten en je zegt dat ut een vriend is? WAT KLOPT ER HIER NIET?
cd’s moeten er gewoon binnen 1 week zijn, anders is het al te lang…laat staan 8 weken!
mail ff als je een lijstje wilt, ik gooi ze op de post in 1-2-3 dagen!
kep veel audio en vcd’s …ook nog een paar spellen

mzlls
pheno
pheno_rules@hotmail.com