Een autodief met manieren

vbimport

Een autodief uit nederland heeft de bestolen eigenaar via een beleefde brieg de weg gewezen naar zijn wagen. De dief bedankte de eigenaar vriendellijk voor het ‘lenen’ van de wagen en waarschuwde dat de tnk leeg was. Toen de eigenaar de auto terug vond, ontdekte hij wel dat de autoradio verdwenen was :talker:aha

haha, what a fool

boeie. De radio + benzine is waarschijnlijk goedkoper dan een hele nieuwe auto. Dus wees blij.

Bij ons is er een keer een autoradio ingezet het zal die dus wel zijn :stuck_out_tongue:

Ook is er een keer in gekotst. Die gek heeft wel het bierflesje laten staan. is weer 15 cent statsigeld :slight_smile:
Alleen was de vloer wat vies.

hehehe lachen…vink best wel netjes van die gast…als ie em toch nie meer nodig heeft…maar uhh wel een beetje scary shit dat ie de gegevens ook meteen heeft om een brief te sturen naar de eigenaar van de auto…

dan denk ik: hoe komt ie daar aan? er zijn toch geen suckers die hun autopapieren in de auto laten liggen :wink: ofwel? :slight_smile:

die dieven worden ook steeds gekker. auto jatten en dan een brief naar de eigenaar sturen waar ie 'm kan vinden.
maar hij is wel leuk :slight_smile:

ben ik blij dat ik vanaf volgend weekend een goed
alarm in m`n auto krijg :slight_smile:

tja je hebt van die rare mensen heh?!?!

bij ons in de buurt slaan ze de ruit van de auto in jatten ze de radio en een paar aanstekers maar laten ze duur gereedschap wel liggen :confused:

In belgie nemen ze eerder de autoradio’s er uit en laten ze de rest wel liggen (af en toe een cd-tje mee ook)

Tja het is een dief met een beetje stijl dat wel… maar een dief blijft een dief!

juist. dief blijft dief maar toch netjes van hem;)

was de dief van mijn scooter maar zo netjes :(((

Ja en die van mijn foons en van mijn portemonee :frowning:

Originally posted by Dee-ehn
Ja en die van mijn foons en van mijn portemonee :frowning:

hahahaha grapjas die foon ben je kwijtgeraakt tijdens
het stagediven :slight_smile: