Een Audio/Data CD in een DVD speler..?

vbimport

Gisteren vroeg de moeder van een vriend van me eventjes een LPtje voor haar op CD te zetten. Dat is natuurlijk zo gedaan.

Het toeval wil echter dat de CDR nog lang niet vol is. Nu dacht ik dat het wel leuk was indien ik alle tracks van de LP ook nog eens als MP3 op de CD erbij zou zetten, zodat ze de MP3's ook op haar DVD speler (Pioneer DV 444) af kan spelen.

Nu is mijn vraag: indien ik eerst 10 audio tracks op de cd zet, en daarna 1 datatrack met daarin de MP3 bestanden, gaat dat werken? Kan een DVD speler multisession cd's op deze manier lezen?

Volgens mij is uitproberen het makkelijkst… of anders de specs van het apparaat opzoeken en kijken of het apparaat multi-session cds ondersteunt… of anders de dvd specs opzoeken en kijken of het dvd-formaat ondersteuning voor multi-sessie biedt…

volgens mij wel.
heb je toch ook wel eens met die pc cdtjes?
staan er nog extra filmpjes ofzo op…
maar ik geef upp3rdog gelijk, gewoon uitproberen.
cdtjes kosten tegenwoordig nix meer :smiley:

Ik zou het inderdaad het beste uit kunnen proberen, ware het niet dat hij niet direct naast de deur woont en ik geen zin hem om op en neer te gaan pingelen (vooral als er iemand hier het toevallig zou weten :))…

Lijkt me ook wel dat dit dmv Multi-session moet lukken.

en zoals al eerder gezegd, proberen proberen proberen!

Dee-ehn, ik wil niet vervelend doen, maar die DVD-speler kan ook gewoon audio CD’s afspelen op CD-R, dus dan hoef je die MP3’tjes er toch niet bij te doen…???

Originally posted by Crazy Bob
Dee-ehn, ik wil niet vervelend doen, maar die DVD-speler kan ook gewoon audio CD’s afspelen op CD-R, dus dan hoef je die MP3’tjes er toch niet bij te doen…???

Hehe ja dat weet ik ook wel.

Het zit zo: zijn moeder was al geruime tijd bezig dat ze ook wel eens een MP3 cd wilde hebben zodat ze mooi de titels van de platen op de TV/display van de DVD speler kon aflezen enzow.

Dus leek het mij een leuk idee om de MP3’s op deze manier zo bij te leveren… gewoon als leuk extraatje :wink:

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Hehe ja dat weet ik ook wel.

Het zit zo: zijn moeder was al geruime tijd bezig dat ze ook wel eens een MP3 cd wilde hebben zodat ze mooi de titels van de platen op de TV/display van de DVD speler kon aflezen enzow.

Dus leek het mij een leuk idee om de MP3’s op deze manier zo bij te leveren… gewoon als leuk extraatje :wink: [/B]

kheb het ook al eens geprobeerd en op mijn Samsung DVD-speler (huiskamer-model dus) lukte het prima. zelfs een filmpje met nadien een aantal mp3’s lukte aardig, zodus…go ahead and make ur mum a happy woman :wink: