eDonkey2000 probleem!

Heel de nacht lang heeft m’n computer via eDonkey winxp_2600_all.iso liggen downloaden.
Ik ga dus hoopvol vanmorgen kijken en volgens eDonkey is winxp binnen:

Maar de map C:\Program Files\eDonkey\incoming is leeg!!!

In de map C:\Program Files\eDonkey emp staat wel een bestand: 3.part van 693 MB.

Wat moet ik doen???

edonkey ff opnieuw opstarten, het kan zijn dat je NET de monitor aan doet op het moment dat Edonkey de download afrond, had ik gisteren ook, niets aan de hand, het probeerd gewoon het laatste beetje bij anderen te downloaden, wat soms moeizaam verloopt.

ik zie dat je een andere versie hebt dan ik heb gedownload gisteren, zou je eens kunnen uitzoeken (zodra je um binnen hebt) of het echt om de 2600 gaat?

Je kan 'em net zo goed meteen cancellen, want winxp_2600_all.iso is fake.

Mr. T

is hij fake AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!

Inderdaad. De evaluatie RTM versie is pas op eDonkey gezet (heb ik gehoord) en heet: usa_2600__x86fre_pro_whister.iso. Er zijn veel sources voor deze versie dus die kan je binnen enkele uren binnenhalen. En dan alleen wachten op een crack of zo…

Of gewoon wachten tot de gecrackte versie wordt uitgebracht…

Mr T.

winxp_2600_all.iso werkt

Originally posted by m-pox
winxp_2600_all.iso werkt

:slight_smile: bedankt voor de info m-pox, inmiddels ben ik deze aan het downloaden, ik was al gestart, maar had het vermoeden dat het weer om een fake ging… ik las wel zonet dat ze ook de bestand versie gegevens kunnen veranderen, maarja we zien wel, als de serial werkt op deze dan neem ik aan dat het de goede is.

Originally posted by SoulShower
:slight_smile: bedankt voor de info m-pox, inmiddels ben ik deze aan het downloaden, ik was al gestart, maar had het vermoeden dat het weer om een fake ging… ik las wel zonet dat ze ook de bestand versie gegevens kunnen veranderen, maarja we zien wel, als de serial werkt op deze dan neem ik aan dat het de goede is.

veel succes

Het is waarschijnlijk fake…
usa_2600__x86eval.pro_whistler.iso dat is de echte, maar let op, het IS de RTM 2600, alleen met timebomb, om het maar zo te noemen… M$ maakt het je knap lastig een echte RTM zonder timebomb te vinden, op een windows XP forum waar ik vaak heenga: http://xp.xyu.ca/vb/ hebben ze ook iets van: :confused:

ZKHbaldo

momenteel nog steeds bezig met het downloaden, deze keer gaat het heel wat langzamer, waarschijnlijk omdat vele er van uitgaan dat er te veel fakes worden verspreid, en als je een relatief lage download snelheid hebt, dan is het idd niet de moeite, ik draai er me hand niet voor om, en ben gewoon erg nieuwsgierig. Over die “tijdbom”… er schijnt een oplossing daarvoor te bestaan, iets met save mode opstarten vervolgens in de registry het e.e.a. te veranderen (ik had ook de txt, maar ik ga er van uit dat dat hier niet gepublizeerd mag worden :stuck_out_tongue: en ik heb um ook niet meer, maar dus wel op edonkey te downen)

In winxp_2600_all.iso zit een crack voor win xp, ik heb het nog niet kunnen controleren omdat ik geen partitie voor winxp kan aanmaken

http://forum.cdfreaks.com/showthread.php?threadid=34638

[B]Heel de nacht lang heeft m’n computer via eDonkey winxp_2600_all.iso liggen downloaden.
Ik ga dus hoopvol vanmorgen kijken en volgens eDonkey is winxp binnen:

Maar de map C:\Program Files\eDonkey\incoming is leeg!!!

In de map C:\Program Files\eDonkey emp staat wel een bestand: 3.part van 693 MB.

Wat moet ik doen??? [/B]

Zoals men al zij even resart of anders gewoon rename wil ook nog wel eens helpen, heb ik ook wel eens gehad.

Groet

The Observer

nou ben niet echt ver gekomen, WinXP herkend m’n Fasttrack controller wel (op een MSI Turbo 6330 moederbord) alleen installeerd de drivers niet (vind wel de NT & 2k uitvoering) kreeg ook een ander error message (denk een grafische maar weet ik niet zeker meer) op andere pc ging het helemaal mis, beeld bleef op zwart (waarschijnlijk een te hoge resolutie) (Matrox mystique videokaart)

ik heb nog gekeken of op de MSI site de XP drivers te vinden zijn, zonder succes, weer maar weer geduldig wachten op msi :frowning:

Iedereen bedankt voor de reacties maar helaas werkt de winxp_2600_all.iso installatie wel lekker in het begin maar daarna, corrupte bestanden ----> error, error.

Anyway, ben al blij dat win me nog werkt en ben op zoek naar een ander iso bestand met winXP 2600.

Heeft er al iemand van jullie winXP 2600 met succes geïnstaleerd? (zo ja, kun je me dan even pm’en waar je winXP hebt gedownload).

Bedankt

Ik ben nu maar via eDonkey usa_2600.3_rtm_x86fre.pro_winxp.iso.zip aan het downloaden.

Is dit een goed werkend bestand? (geen fake, of corrupte bestanden)?

[B]Ik ben nu maar via eDonkey usa_2600.3_rtm_x86fre.pro_winxp.iso.zip aan het downloaden.

Is dit een goed werkend bestand? (geen fake, of corrupte bestanden)? [/B]

usa_2600__x86fre.pro_whistler.iso is de goede (de serial werkt daarop)

alleen issie op m’n MSI (met Raid) niet te draaien (nog geen MSI drivers voor XP :()

Bedankt voor alle repley’s.