Edonkey download niets :(

vbimport

eenmaal gevonden wat ik zocht druk ik op Download van alle gevonden files, alleen blijft in het status balkje (bij download) alles op “looking…” ik heb de pc de hele nacht aan laten staan omdat ik dacht dat ut normaal was, maar wat bleek, malle ding had niets gedownload, en was nog steeds zoekende :frowning:

Ik zie overigens wel een “Server” tab, moet ik handmatig iets instellen ?

eDonkey was een van mijn eerste filesharingprogramma’s die ik downloade, toen was ik er nog wel over te spreken. maar na een tijdje begonnen er allemaal problemen op te treden. zo was het zelfs zo dat ik niet meer kon aangesloten worden op het netwerk. misschien is het zo dat er gewoon te veel mensen zijn die gebruik maken van hun dienst. na 10 keer proberen om IETS van eDonkey te downloaden heb ik de moet opgegeven en heb WinMX en KaZaA op de computer gezet en eDonkey eraf gegooid. als ik je mag advizeren, moet je zeker KaZaA een keer proberen.

yeps tis intussen wel gelukt, maar ging niet van harte… idd is Kazaa een van de betere, al kan ik daar ook niet alles vinden zoals wel op Nappie :slight_smile: