Easy CD Creator v5.0 Platinum

vbimport

Is Easy CD Creator v5.0 Platinum de opvolger van Adaptecs Easy CD Creator v4.0? Of is het een heel ander programma?

Groetjes:)

Voor de duidelijkheid: Als je bv “Easy CD Creator v4.0” dan is het 1e gedeelte van de naam (Easy CD Creator) de naam van de prog waaraan je em herkend dus, en het 2e deel (v4.0) het versie nummer! Dus als je ziet staan “Easy CD Creator v5.0 Platinum” dan lijkt het mij dat omdat het dezelfde naam heeft dat het dan om dezelfde prog gaat alleen een nieuwere uitvoering! :stuck_out_tongue:

http://www.roxio.com/en/company/news/archive/prelease010226.html

Milpitas, Calif., February 26, 2001 - Roxio, Inc., the digital media company from Adaptec, Inc., today unveiled Easy CD Creator 5 Platinum, the new version of the #1 selling CD burning software in the world. The new Easy CD Creator 5 Platinum boasts a redesigned intuitive user interface for burning music, photo, video and data CDs. Some of the new features include MP3 encoding, MS Audio support, a new video editor, MPEG-1 encoding and a new easy to use interface for DirectCD, the simple way to drag and drop files onto CD just like a floppy drive.

Lijkt me dus de opvolger ja :wink:

Ik vraag me toch af hoe Tax aan zoveel messagges komt?!
Misschien door het dubbel posten van antwoorden?! haha! :smiley:
Zo zie je maar weer dat Tax zich overal mee bemoeit! Er is waarschijnlijk geen 1 topic hier op het forum (de NL ieg dan) waarin hij nie z’n zegje gedaan heeft! » Ga zo door Tax! (ik doe ook me best! :wink: )

Originally posted by Wookie
Ik vraag me toch af hoe Tax aan zoveel messagges komt?!
Misschien door het dubbel posten van antwoorden?! haha! :smiley:
Zo zie je maar weer dat Tax zich overal mee bemoeit! Er is waarschijnlijk geen 1 topic hier op het forum (de NL ieg dan) waarin hij nie z’n zegje gedaan heeft! » Ga zo door Tax! (ik doe ook me best! :wink: )

Ondanks mijn af en toe onzinnige postings, probeer ik toch over het algemeen wel een zinnige bijdrage te leveren.

Het zou makkelijk zijn om ergens heel veel te posten en vervolgens de boel te verwijderen, maar dat geeft een vertekend beeld, dan kan ik makkelijker aan een van de admins vragen om mijn postings aantal te verhogen…

Maar dit is eigenlijk off-topic :wink:

Originally posted by Da_Taxman
Maar dit is eigenlijk off-topic :wink:

Dat had je al aangegeven in je “Post subject”! :stuck_out_tongue: