Easy CD Creator------Platinium

vbimport

Weet er iemand hoe ik alles kan verwijderen van Easy CD Creator en de Platinium uit het register.Ik kan de Platinium niet meer installeren omdat ik de fout gemaakt heb van de Platinium te zetten onderwijl de Easy CD Creator 4.03 nog geinstalleert stond.HELP HELP

Je zou kunnen proberen om de oude Easy CDCREATOR 4.03 opnieuw te instaleren en deze dan via de juiste manier , remove software , te verwijderen.

Lukt het dan nog niet zul je , maar eerst een backup maken van je REGISTER BESTAND , in de windows directory REGEDIT.EXE moeten opstarten.

Laat dat programma zoeken naar CDCREATOR , kijk zelf even
of dit de juiste naam is waarop je moet zoeken , en verwijrder elk gevonden sleutel die verwijst naar deze naam.

Daarna compjuter opnieuw opstarten , wat trouwens ( ook al vraagt een programma er niet om ) meestal achter af veel problemen voorkomt.

En geef als je problemen hebt alle info over het probleem.

Originally posted by rogma
Weet er iemand hoe ik alles kan verwijderen van Easy CD Creator en de Platinium uit het register.

Start/Uitvoeren en typ hier regedit.
Laat regedit zoeken op betreffende programma’s en verwijder wat je verwijderen wilt!
Vooraf een backup maken van je register kan je snel uit de problemen helpen als je teveel verwijderd hebt!

En daarna EZCD niet meer installen maar Nero gebruiken; is veel beter! :cool:

Juist ja, en laat regedit ook zoeken op Roxio. Als je vervolgens Nero gebruikt zal het wel lukken.:wink: