Easy cd creator error log

vbimport

07:26:32 PM,May 10, 2000
Start CD creation - device:32
Writing track Britney Spears - Oops!...I Did It Again - length 37610832 - 0 source file(s)
Closing session
07:37:37 PM,May 10, 2000
End CD creation

Deze error log kreeg ik in het log filetje toen ik een cd gefixt had.
Weet iemand wat dit betekent, volgens mij klopte heel het nummer gewoon.

The MAzTER

Dat is inderdaad maar raar…
En bij welke versie van Easy Cd creator komt dit voor??? Ik weet dat er problemen waren met Easy Cd creator 4.0 maar daarvoor kon je normaal een update downloaden op de ADAPTEC site.

versie 4.02

The MAzTER

Gooi dat klote programma gewoon eraf en gebruik Nero,Cdrwin,CloneCd of WinOnCd en je bent van al dat gezeik af…

(heb slechte ervaringen met Adeptec)

Greetz Madmax

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by madmax:
[b]Gooi dat klote programma gewoon eraf en gebruik Nero,Cdrwin,CloneCd of WinOnCd en je bent van al dat gezeik af…

(heb slechte ervaringen met Adeptec)

Greetz Madmax[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Ik sluit me hier 100% bij aan. Van alle software om mee te fikken vind ik Adaptec’s software nog wel de slechtste. De beste software is software dat niet legaal verspreidt wordt, althans niet bij je hardware geleverd wordt. Deze software houdt met veel beveiligingen rekening terwijl iets als CloneCD daar gewoon niets aan doet…

GR33TS, G@M3FR3@K

Waarom ik easy cd creator gebruik

1. Voor de cd text
  2. Nero 5.0 is like sucks
  3. Waarom niet, gebruik het alleen voor audio cd’s (maand cd’s) de rest is toch clonecd of cdrwin

The MAzTER