Easter eggs (verborgen truukjes) voor telefoons

Weet er iemand een easter egg(verborgen truukje) voor de libertel mn2 ?of weet jij eensite waar allemaal easter eggs opstaan?
tell me !!!

what the %^*& are easter eggs?

maarre als er iemand een easterEgg for mijn phone weet…>>> pocketline swing the old one…!!!

ThAnX!!! masterBURNER

Easter egg = paasei, verborgen fun dingejte in progs enzo

zoals je de makers van WIN hun naam hebt in IE 4.0 en in WIN 95 en in mIRC verandere icoontjes en flightsim in Excel hebt enzo

door toetsencombinaties achtereenvolgens in te houden en op bepaalde plaatsten te klikken enzo

Kijk hier eens voor easter eggs: www.eeggs.com

Errug leuke site die van The Amazing Duke

Grzz.
Mess

jongens, ik heb het natuurlijk wel over easter eggs voor telefoons. ik heb bijv. de libertel mn2. dan kan je als je *#9988# intypt TETRIS spelen !!! ik heb gehoord dat er nog meer easter eggs voor deze telefoon zijn . klopt dat?

okey mensen,
he weirdo ik krijg ook de mn2/mn1 (wat is’t grote verschil tusse die twee) maar mijn vraag weet iemand de unlock code voor de simlock dr’af te halen ??

Ik weet wel een heleboel codes voor de Samsung SGH-600! Dus als iemand hierin geïnteresseerd is dan wil ik het wel ff scannen voor je!

L8rz…!

ik had/heb ??? er een hoop voor diverse nokia modellen
interesse???

Ook tricks voor de 8210?!

Voor noika altijd

Mzl

Mike

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by delirium:
ik had/heb ??? er een hoop voor diverse nokia modellen
interesse???
<HR></BLOCKQUOTE>

Graag, delirium. Ik heb een 3210. ik weet zelf allen de volgende codes:

*#0000# Dit laat je software versie zien, de datum van deze software en nog iets (bij mij staat er NSE-8/9)

En

*#06# Dit laat je serienummer zien.

Ik heb alleen geen idee wat ik hiermee kan of wat ik er aan heb…

Misschien iemand van de Freakers???

Als jullie mij toch eens niet hadden…
http://www.geocities.com/SiliconValley/Disk/7327/index.htm

staat vast wel wat interresants tussen zelfs een truuk om gratis te bellen… (hmm maar puur voor edukatieve gelegenheden natuurlijk)

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by DuKe_DtRo:
[b]Als jullie mij toch eens niet hadden…
http://www.geocities.com/SiliconValley/Disk/7327/index.htm

staat vast wel wat interresants tussen zelfs een truuk om gratis te bellen… (hmm maar puur voor edukatieve gelegenheden natuurlijk)[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Leuke site, maar ik kon hem al. Ik heb hem gisteren voor het eerst gezien… toch nog eens goed kijken

Nee niets over de 3210

[This message has been edited by Gamefreak_cd_copy (edited 30 May 2000).]

Hebt er iemand dan mischien per ongeluk ook iets leuks voor de nieuwe panasonic EB-GD90???

gamefreak ik heb ook niets specifiek voor 3210 maar veel van de codes voor 5110 &6110 werken ook voor o.a. 3210 en 8210

Wie heeft ze voor Nokia 3100