E-Shops

He, wat is volgens jullie nou het belangrijkste aan een e-shop?

De betrouwbaarheid en garantie dat het winkeltje net zo lang blijft leven dat ik normale garantie heb op de gekochte produkten , net zoals in een normale winkel.

ik mis “prijs” in de poll, daar zou ik namelijk op hebben gestemd als 'ie er stond…

OK, good one, moet alleen ff een moderator die toevoegen want dat kan ik zelf niet doen!

Het belangrijkste is prijs op de eerste plaats, anders kan je het net zo goed in de winkel halen, maar ook service en levertijd zijn erg belanrijk.

Ik ben het eens met de vorige reply’s. Ligt aan de prijs en waar het is --> dus de prijs.

Heb nu maar op de speed van de site geklikt, maar ik heb kabel dus…

Betrouwbaarheid en service zijn ook heel belangrijk. Kortom eigenlijk alles :smiley:

Thnx… Voor de reply’s vast!

De prijs is wel erg belangrijk vind ik, dat komt op de eerste plaats. Maar de levertijd is natuurlijk ook belangrijk natuurlijk.

De prijs is altijd belangrijk…

prijs en levertijd zijn erg belangrijk.

Zo vind ik volgende week in huis, maar vele €uro’s korting fijner dan zelfde dag in huis, maar duurder.

Maar het ligt voornamelijk aan het product. Een fiets kan wel even wachten. maar een cd niet. Als de volgende week pas je cd krijgt, kun je het net zo goed leechen :wink:

Prijs, levertijd maar ook assortiment, dan kan je de producten op die site vergelijken.

Service, Prijs, Levertijd, Moeilijkheidsgraad om een bestelling te plaatsen (sommige bedrijven hebben echt de raarst ontworpen sites, net alsof ze willen dat je niet bestelt, soms echt een zoektocht achter forms of andere input mogelijkheden ;))

of je er met creditcard kan betalen :cool:

waar kan je games kopen via het net ?
uit vs zijn allemaal te duur misschien uit uk ofzo ?

Games kopen?

Maar kan geloof ik op shop.gamepoint.net en www.angus.nl wel!