E-mail met Win2000?

vbimport

Ik ben hier niet zo goed in, maar ik krijg het niet voor elkaar om E-mail te ontvangen en te versturen in Win2000.
Mijn providers software ondersteund dit niet, en de helpdesk mensen kennen geen Win2000 en kunnen mij hier ook niet mee helpen.

Krijg je wel normaal verbinding met internet of is dat ook een probleem?

Outlook Express zit ook in Windows 2000.
Het is een kwestie van de juiste verbinding maken en de juiste instellingen in Outlook Express. Juiste server invoeren voor inkomende en uitgaande mail.

Dit scheelt volgens mij helemaal niets met Windows98. Zelf heb ik geen enkel probleem met Windows2000 en e-mailen.

Met geregistreerde versie van Win2k heb je ook recht op support van MS, ze hebben mij al een keer goed geholpen daar.

Da_Taxman

Hier op mijn stage werken wij met Windows 2000 en Outlook en heb ik geen enkel probleem.

En dat je providers software het niet ondersteunt maakt volgens mij niet uit, want dan kun je de instellingen gewoon handmatig invullen, toch (bv. pop3.provider.nl en smtp.provider.nl).

GR33TS,G@M3FR3@K

Ik heb echt van alles geprobeerd te veranderen, het enige dat ik ermee bereik is dat de proxy instellingen dusdanig veranders worden dat ik ook niet meer kan internetten.

Wat is hier toch aan de hand???