E-mail adressen @cdfreaks.com

vbimport

Evenetjes een kleine Poll, wie is het met mij eens dat members van cdfreaks forum een e-mail adres met achtervoegsel @cdfreaks.com krijgen?

Hm, 100%!
Maar ja, ik ben pas de derde die stemt…

Je bent de optie geen mening vergeten…het maakt mij namelijk niks uit

tja opzich wel leuk, maar ik weet niet wat ik ermee zou moeten. En voor de admins is het natuurlijk weer een hoop werk met het opzetten van een mailserver enzo, dus je kan wel veel gaan slijmen maar ik denk dat het weinig uithaalt.

Hierbij wil ik direct wel even vertellen dat dit zeker niet zal gebeuren of er moeten mensen zijn die ervoor willen betalen, dan zouden we b.v voor een vast bedrag per maand een naam.cdfreaks.com homepage + unlimited e-mail adressen kunnen invoeren.

Maar ik weet niet of er iemand is die dit zou willen, mits de kosten niet te hoog zijn natuurlijk…

Originally posted by DoMiN8ToR
[B]Hierbij wil ik direct wel even vertellen dat dit zeker niet zal gebeuren of er moeten mensen zijn die ervoor willen betalen, dan zouden we b.v voor een vast bedrag per maand een naam.cdfreaks.com homepage + unlimited e-mail adressen kunnen invoeren.

Maar ik weet niet of er iemand is die dit zou willen, mits de kosten niet te hoog zijn natuurlijk… [/B]

Wat zijn bij jou niet te hoge kosten?
Betaal nu fl 1.- /maand voor m’n email adres
en wil voor datzelfde bedrag er best nog wel uniek email adresje bij hebben…

Da is gewoon zot. Ik vind dat alleen maar de admins, de highly respected members en enkele andere zo een mailadres verdienen. Niet iedereen moet dat hebben. Nu zie je tenminste wie er welke touwtjes in handen heeft.

Originally posted by Sluis
Da is gewoon zot. Ik vind dat alleen maar de admins, de highly respected members en enkele andere zo een mailadres verdienen. Niet iedereen moet dat hebben. Nu zie je tenminste wie er welke touwtjes in handen heeft.

Idd, ik vote zelfs alleen voor admins/mods, nie eens voor “respected” members zoals je het noemt, anders krijg je weer gezeik dat mensen zich benadeeld voelen enzo! :wink:

ten eerste vind ik de vraag verkeerd gesteld…
er moet natuurlijk niks…
ik zou het in iedergeval supervet vinden zon @cdfreaks email adres... en er voor betalen zou misschien niet eens zon gek idee zijn mits het
niet al te duur word…
mocht er zoiets komen tegen betaling dan zou
ik er graag aan meedoen want dan sla je natuurlijk
2 vliegen in 1 klap…
en je support cdfreaks door dat je een bedrag
per maand betaalt en je hebt een supercool
email adres…
maar als dit teveel server load gaat opleveren
waardoor cdfreaks straks weer een hele tijd
down gaat dan hou ik het liever zoals het is…

Ik snap het niet, wat is er nou zó stoer aan een @cdfreaks.com adres? Ik snap het echt niet, leg het me eens uit?

Zeker zoals de vraag wordt gesteld: als iedereen het krijgt is de bijzonderheid er zo af

Ik heb maar ja gestemd. Het lijkt me wel koel.
Bedenk wel dat hoe minder mensen er gebruik van (mogen) maken des te hoger de kosten zijn.

Da_Taxman@cdfreaks.com
Ok, ik heb er een, ben ik nu effe stoer… :wink:
Ik gebruik em alleen hier op dit forum of als ik ergens anders subtiel reclame voor deze site wil maken, maar in feite is het niets meer dan een redirect naar andere e-mail account.

Het is handig voor mensen die een representatieve functie bij CD Freaks hebben (moderators, newsposters en admins), maar voor de rest is het niets meer dan een gadget (ben wel benieuwd wat het zou moeten kosten, niet voor mezelf, maar gewoon in het algemeen (kan ik weer iets verkopen :smiley: )).

Waarom ik het met Wookie eens ben dat het niet voor ‘respected members’ zou moeten zijn is om dat er dan weer een elite en vriendjespolitiek gecreëerd wordt en daar ben ik op tegen (maar dat was sommigen al duidelijk naar aanleiding van mijn standpunt over het stamgasten forum :wink: ).

Ben het met Taxie mee eens…nu dat ik weer mijn ouwe email adres terug heb :slight_smile:

Ja en het is ook wat je noemt een ondoenbare zaak… voor iedere user een email aanmaken!

Ennuh bedenk maar eens wat dat wel niet kost aan bandbreedte (-> dataverkeer) en capaciteit van de server… dat wordt dan een duuuuuur grapje!

Ik zal ook maar tegen stemmen omdat ik denk dat mensen dan enorm gaan slijmen bij Admins en zo en daar zullen ze ook wel geen zin in hebben.

Als het eventueel voor betaling kan dan denk ik wel dat het aantrekkelijk is omdat je dan een cool email adres hebt en je steunt CDFREAKS

Volgens mij heeft iemand al eerder ongeveer dezelfde reply gehad :eek:

tegen wordt een zeer dure grap voor cdfreaks als dit mocht doorgaan.

Zeg eh,

Domin8tor, wat kost het dan??
Een subdomain lijkt me wel wat… Ik heb nu zo’n slome server namelijk :slight_smile:

Ben er persoonlijk op tegen dat het aan members wordt gegeven het moet(zoals hier boven al staat) aleen aan de administrators newsposters moderators behouden worden…en het zou simpel genoeg teveel snelheid in beslag nemen.

Ik sluit me bij taxie en de zijnen aan en daarmee is deze topic gesloten :slight_smile:

case closed.

zou wel leuk zijn maar ik zit er niet echjt om te smachten…
misschien leuke aanbieding icm een shirt ofzo…
zou natuurlijk wel een leuke extra inkomstenbron zijn voor cdfreaks…
misschien ook luek om iemand die kabel heeft zelf een server op te laten zetten… ik heb helaas nog geen kabel…