Dvix schermvullend op tv?

vbimport

Ik heb nu via mijn geforce 2 GTS mijn comp op me tv aangesloten. Ik heb geen problemen met het afspelen van films, alleen de films zijn in 16:9 formaat, terwijl mijn tv 4:3 heeft. Ik heb ooit gelezen dat je 16:9 naar 4:3 kan doen, maar weet niet meer precies hoe. Weet iemand dit?

bvd
pietpaulusma

Ikzelf gebruik de NiceMc plugin voor winamp ( www.nicemcmedia.com ) voor dat maar het kan ook met heel wat andere players. Bijvoorbeeld Bsplayer s denk ik de meest gebrukte player.

IN iedergeval voor een mooie collectie player zou ik eens hier kijken http://dvd.box.sk/?pid=divx&prj=soft2&tools=players

Alleen zl het beeld denk ik op een 4:3 tv er niet echt beter op worden want het beeld zal der dan wel heel gestrekt uitzien maar je kan natuurlijk altijd proberen :wink: om te kijken hoe het der uit ziet.

tnx! Ik heb het met die plug-in gedaan want bs-player gaf allemaal wazige kleuren als ik hem schermvullend deed op tv en micro dvd player die kreeg ik ook niet goed, oa trokken de zijkanten schuin weg en ik kreeg hem ook niet schermvullend. Alleen met de plug-in lukte het. Het enige minpuntje is een klein roze streepje aan de bovenkant van mijn scherm maar dat moet dan maar:p TnX!

Wat ik altijd gebruik om divx’en perfect op 4:3 te bekijken via mijn geforce² GTS is creative playcenter 2.0.

P.S. het beeld is natuurlijk wel een beetje uitgerokken van boven en onder bij een 16:9 versie maar het is perfect doenbaar

k zal het ook ff checken dan…tnx.

Cinematograph is het antwoord. Hiermee kun je verschillende formaten instellen op elke soort TV.
Je kunt het vinden op deze site: www.studiodubio.com bij de Links Section