Dvdwriter(addertje?)

vbimport

Kun je met dvdwriters ganse dvd films writen?Gaat dit ook met playstation 2 spellen? Hoeveel kost een dvd schijfje en hoeveel krijg je er op(GB)?

Veel vragen maar al op voorant bedankt.

Ik weet er maar een paar dingen van dus:

1. een dvd kan 4.5 gig zijn maar er bestaat grotere of kleinere.
  2. dit vroeg je niet maar wel handig om te weten, als je een dvd writer hebt met 2x wil dat zeggen dat de dvd binnen 1 uur klaar is :slight_smile: Want die 2x is geen cd speed maar gelijk aan 20x ofzo da weeknie zeker misschien ook sneller :slight_smile:
  3. Playstation 2 games kunnen denk ik wel gebrand worden en gelezen worden met een mod chip ofzo. Maar ik denk als je een ps2 spel brand dat ie um dan aanziet voor een dvd movie ofzo. maar de ps2 games die je nu van internet kunt downloaden kun je op cd branden en met behulp van een modchip afspelen
  4. Films zal wel gaan ja :slight_smile:
Edit:

Prijs vergeten: nou zijn ze ongeveer 50 t/m 80,=
is toch sonde om zo’n dvd te verneuken. Trouwens als je er veeel koop zijn ze goeiekoper :smiley:
Maar nog de orginele dvd’s kopen lijkt mij goedkoper :slight_smile: maar later niet meer

Volgens mij kan dit nog niet!
PS2 games staan vaak nog op gewone CD’s volgens mij! Er staat tenminste geen DVD teken op de meeste! Heb er nog nie eentje in me comp gehad! :wink:
DVD schijfjes zijn ontzettend duur! Capaciteit verschild! Moet je is in de Pricewatch van Tweakers kijken!

ps2 schijfjes zijn dus wel dvd he :wink: ter verduidelijking

Originally posted by Mattel007
ps2 schijfjes zijn dus wel dvd he :wink: ter verduidelijking

Toch staat het er nie op, soms dan! Nm gewoon CompactDisc logo! Geen DVD!!!

Ik zal nog heel even wachten hoe de markt zich ontwikkeld. Er komen steeds minder standaarden en hopelijk ooit 1 standaard…
In bepaalde MAC’s worden standaard ook al dvd-writers geleverd. Pas als de prijzen omlaag gaan wordt het interessant.

Ooit trouwens 1 of andere “drive” gezien die een “soort van” DVD’s schreef. En die kon je dus alleen in die drive lezen…

Ik heb een 2e generatie DVD writer gekocht van Pioneer,ongeveer anderhalf jaar geleden en eventjes 19.000 USD afgedokt wat hij toen kostte.Dit was een zeer teleurstellende ervaring en heb hem moeten verkopen voor minder dan de helft.

Mijn advies: Binnenkort komt de holografische 100 Gig disc uit, en dan gaan alle prijzen natuurlijk omlaag.

Ave!

Originally posted by hcosta
Mijn advies: Binnenkort komt de holografische 100 Gig disc uit, en dan gaan alle prijzen natuurlijk omlaag.

100gieg?! Heb zoiets is gezien een jaartje terug ja!

Ik bedoel public uiteraard.

En voor zover ik weet zijn de holo 100 gigs nog niet uit.

Anyway, whatever, I don’t care…

Ave!