Dvd's importeren

vbimport

aangezien ik een regiovrije dvd-speler bezit, dacht ik bij mezelf: ik kan natuurlijk ook dvd’s uit het buitenland halen…
en sommige van jullie zullen toch ook wel eens op die (legale) wijze aan jullie dvd’s komen :wink: ?

kunnen jullie me helpen aan wat adressen?

is dit veel goedkoper dan in ons kikkerlandje?

thnkz!

wow
euhhhh niet dat ikw eet ?.
maar euhh waarom dvds “kopen” ?
waarom geen divx downloaden
meeste divx zijn zelfde qualiteit als dvd geworden hehehe
met die mixed motion ripz enz …
mja is mijn idee he :wink:

geimporteerde dvd

verschillende keuzes

ofwel uit de aziatische landen

redelijk goedkoop, nadeel, enkel engels gesproken/en in die aziatische talen , en geen nederlandse ondertiteling

dvd uit andere landen, in’t algemeen aan de duurdere kant

vietnamees of chinees leren, en dan naar die landen gaan en vrienden maken, en dan keer je terug naar je land, en dan bel je naar je vriend en die levert je de nieuwste dvdz,
of je hebt familie in California of zo, en die kopen je die dvdz in ruil voor een fles cognac of zo.
Of als je familie hebt in die Aziatische landen of een vriend hebt die een Aziaat is, dan kan je hem dat vragen of hij dat aan z’n familie vraagt.
Toch simpel hé ?

Originally posted by ken08
meeste divx zijn zelfde qualiteit als dvd geworden hehehe

is dat zo? ik ben een beetje uit de DivX scene, maar qua geluid was het toch altijd maar een beetje aanmodderen voor zover ik weet…

waar halen jullie die kwaliteits DivX dan vandaan?
(want ik ben er nu dan wel uit, ik ben er natuurlijk net zo snel weer in :wink: )

Als je een oudere divx met een wat nieuwere tegenwoordig vergelijkt zie je toch heel wat verschillen.

Maar divxen zoals “men of honor” en “Legend of bagger vance” zijn volgens mij toch divxen met een uitermate goede kwaliteit.

Ok DVD blijft dan waarschijnlijk de beste kwaliteit hebben(tis ook meestal de bron van alle divxen) maar de vraag is of je nog echt serieus verschil ziet en niet alleen in frames gekeken maar gewoon onder afspelen.

Maar [-=¤Ðã®kçhi£Ð¤=-] als je dus eens 1 van de 2 bovengenoemde films eens probeert dan krijg je denk ik wel een goede indruk van hoe het der nu voor staat met de kwaliteit.

thanks Psyduck, dat zal ik zeker doen!

probleem is alleen dat ik tot de (ongelukkige) generatie KabelFoongebruikers behoor…(voor de onwetenden: dit is kabelinternet dat qua snelheid vergelijkbaar of ietsje pietsje beter is dan internet via een analoog modem :frowning: )

waar haal ik dus mijn DivX vandaan!?

kazAa en win_mx vallen af omdat zelfs de meest goedwillende user niet uren online blijft om mij met mijn 6 k/s mijn filmpje af te laten maken…

ik ben dus op zoek naar ‘echte’ servers, zodat ik in de morning mijn pc kan laten beginnen met d/l, relaxed kan gaan werken en dat dan na enkele uren (hell, weken :D) die film binnen is…

suggestions anyone?

thnkz!