DVDr Media

vbimport

Wat raden jullie aan. Qua prijs-kwaliteit verhouding.
Kheb tot op heden princo gebruikt, majah zoals bekend is dat goedkope rommel.
Wat raden jullie aan voor een leuke prijs en goede kwaliteit.

bvd

Samsung 4x DVD-R media werkt bij mij heel goed. Deze media wordt gemaakt door BeAll overigens en werken prima in mijn Plextor PX-708A op 4x. Ik geloof dat ze ong. €50 kosten per 50 stuks in de CD Freaks Shop. Niet super goedkoop maar ook niet te duur vind ik persoonlijk…

Het hangt er natuurlijk een beetje vanaf welke writer je hebt. Sommige writers kunnen op goedkope media (lees: van lagere kwaliteit) nog prima resultaten produceren, andere branders net weer niet.

Dus bij deze mijn vraag: welk merk writer heb je?

nec 1300A

Ah ok… daar kun je iig maar beter geen al toe goedkope media op gebruiken.

Zelf heb ik ook een hele tijd een 1300a gehad en nooiut al te veel problemen mee gehad, zolang ik maar een beetje redelijke media nam.

Meestal had ik media uit de CD Freaks webshop. Vooral de MAME en de PioData -R media liepen op deze writer als een zonnetje.

Neem iig geen Ritek R02/R03, dat geeft meer problemen dan je leven je lief is. Princo media doen het op deze writer zelfs beter dan R02/R03…

Kijk iig eens in het DVD media forum voor wat specifiekere info!

heb princo gebruikt maar dat zuigt verschrikkelijk

momenteel arita 4x + en soms - en dat gaat goed

Originally posted by larek toots
[B]heb princo gebruikt maar dat zuigt verschrikkelijk

momenteel arita 4x + en soms - en dat gaat goed [/B]

Als ik me niet vergis zijn dat gewoon Ritek schijven (R0x en G0x series)…

fuji, philips, platinum heb ik nooit problemen mee gehad en fikken op aangegeven snelheid :o)

Originally posted by Dee-ehn
Als ik me niet vergis zijn dat gewoon Ritek schijven (R0x en G0x series)…

das niet helemaal waar :D. Volgens mij worden de DVD+R discs van Arita aangeleverd door Ricoh en niet door Ritek :wink:

Originally posted by theunbeatable
das niet helemaal waar :D. Volgens mij worden de DVD+R discs van Arita aangeleverd door Ricoh en niet door Ritek :wink:

Nja valt altijd na te gaan met DVD Identifier he? :slight_smile: