Dvdr iso de toekomst

vbimport

na op isonews gekeken zag ik de eerst dvdr iso release van paradox het fantastische spel final fantasy X. 81 keren 50 mb das wel echt veel om te downen. En dan moet je nog een dvdwriter hebben, en zo’n duur dvdrtje. Nu is mijn vraag wat denken de freakers worden dvdrisos de toekomst of gaat men dvdgames blijven rippen naar cd’s ?

het zal vast wel de toekomst worden, maar omdat er nog niet echt een duidelijke standaard is en de dvd-r nog steeds niet goedkoop is zal dat nog wel ff op zich laten wachten.

Kweet niet of het nu standaard gaat worden die dvdr iso. Maar kweet alleen dan paradox nix aan de rls heeft geript omdat ie daar te mooi voor is :slight_smile: En geef toe dat is ie ook :cool:

Euh Xian… in DVDtjes schrijven is wel een standaard hoor, als ik me niet vergis heet deze DVD+RW…

Of ze de toekomst hebben? Kweetniet of DVD wel de tijd krijgt zich zover te ontwikkelen zoals het met de CD is gekomen (media kost nix en iedereen heeft een brander) aangezien de FMD rom voor de deur staat. Veel goedkoper, stabieler en kan maarliefst 140Gb bevatten…

Hmm FDM, nooit van gehoord, maar als het goedkoper en groter is dan geloof ik wel dat de FDM de nieuwe standaard word :slight_smile:
What about Crazy Bytes FDM & Twilight FDM ? :cool:

Zoek maar eens op google naar FMD rom dan vind je genoeg info…

Originally posted by Dee-ehn
Zoek maar eens op google naar FMD rom dan vind je genoeg info…

hmm even niet goed gelezen ik zocht alleen op FMD en toen kreeg ik allerlie artikelen te lezen over Foot-and-Mouth Disease, dus ik denk dit kan niet kloppen en het klopt ook niet, want er moest nog even rom achter

Zo dit was weer even een nutteloze post van mij…

DVD branders zullen zeker te toekomst zijn , mits het zaakje betaalbaar wordt voor de massaconsumptie.

Een CD brander heb je nu al voor onder de 300 piek.
Een CD schijfje voor nog geen gulden.

Een DVD brander en schijfje zijn nog wat te duur. Waarom 100 piek voor een DVD worm uitgeven als je voor hetzelfde geld 70.000 meg kunt krijgen ?

Originally posted by Dee-ehn
[B]Euh Xian… in DVDtjes schrijven is wel een standaard hoor, als ik me niet vergis heet deze DVD+RW…

Of ze de toekomst hebben? Kweetniet of DVD wel de tijd krijgt zich zover te ontwikkelen zoals het met de CD is gekomen (media kost nix en iedereen heeft een brander) aangezien de FMD rom voor de deur staat. Veel goedkoper, stabieler en kan maarliefst 140Gb bevatten… [/B]

euh eigenlijk was er meteen al een standaard, meerdere zelfs, dat is juist het probleem, er zijn zoveel standaards dat er geen standaard standaard meer is :confused:
je hebt geloof ik behalve dvd-RW ook DVD-E en DVD-RAM en DVD-R
en volgens mij zijn ze allemaal nog niet te lezen in een standaard dvd speler(correct me if I`m wrong)

Die ik noemde is gewoon te lezen in een DVD speler en die is al standaard door verschillende fabrikanten geaccepteerd… (philips sony pioneer etc etc)…

Ik denk dat het zeker de toekomst wordt. Nu zit de gemiddelde ‘warez-minded’ persoon nog met hd van rond de 15 of 20 gig (gemiddeld d8 ik wel zoiets), met kabel of adsl, dus niet echt fijn om 81*50mb te downloaden.

Als de techniek verder vordert, grotere schijven standaard worden, en een downloadsnelheid van boven de 1mb/s constant betaalbaar wordt, dan zal het vast een standaard worden.