DVDFAB legaal?

Hallo.,
Mag je je eigen dvd games copyeren met dvd fab???ik wil niets illegaals doen
Ik heb de xbox en niet de 360 is het proces hetzelfde
Welke dvd is het beste ik heb een Sony Vaio LT ik heb meerdere malen verbatim gehoord.
Als het niet gaat met dvd fab waar moet je dan mee copyeren ik neem aan dat het mag ik
heb de dvd betaald ik wil de dvd 2x hebben omdat ik ze niet mee wil slepen naar andere plaatsen
Ik hoop dat het andwoord niet al ergens staat ben newbie hier eerste nacht
Jos

??? Hope somebody can help you on this

Hello josnixs
If I have understood you correctly, DVDFab may copy some game discs for the Xbox 360, but using the copied discs may require a modification to the Xbox 360. Not all games will copy correctly. Try using “Clone” mode in DVD to DVD. Whether it is legal or not depends on the laws of your country.

Je stelde je vraag in het Nederlands in het Engelstalige gedeelte van het forum, vandaar dat ik em even naar het Nederlandse gedeelte heb verplaatst.

In Nederland is het in principe toegestaan om een backup te maken van een originele CD/DVD die je zelf bezit (fair use). Het is officieel niet toegestaan om een kopieerbeveiliging etc te omzeilen. Zolang je zelf het origineel hebt en de software niet aanpast (met een crack oid), zul je in Nederland niet gauw in de problemen komen.

DVDFab is prima geschikt voor films. Voor games etc kom je volgens mij eerder bij andere software uit, in verband met de gebruikte kopieerbeveiligingen. Voor XBOX moet je volgens mij ook een console hebben die een modchip heeft ingebouwd, maar daar heb ik allemaal niet zoveel verstand van. Een search op ‘XBOX’ moet je in dit forum toch veel (Engelstalige) hits opleveren.

Hoi Ik zal de volgende maal de vraag in het engels stellen of in het nederlandse gedeelte sorry voor de fout Jos

Een ding is wel zo als je die gekopieerde gaat uitlenen of aan iemand anders geeft of iets dergelijks dan ben je wel ilegaal want dat zou net zo iets zijn als: Ik koop een film voor een tientje ik koop een pak dvd+r met 10 stuks voor een tientje ik kopieer die dvd en verkoop ze voor vijf zoiets krijg je dan dus daar moet je mee oppassen.

Groeten Snelstar