DvD

vbimport

ik heb verschillende dvds met spelletjes erop deze wil ik graag op een normaal 80 min cdr branden.

Weet iemand hoe die te werk gaat en met welk progamma ik dat doe?

Ik vrees dat dit niet zomaar gaat, tenzij de data per spel minder dan 700 MB is.
Ik denk dat je het beste de games (aangenomen dat dit rips zijn elke in een eigen directory) naar de harde schijf kunt kopiëren en vervolgens op CD.

Dit kan dan met (mijn voorkeur) Nero.

Of inpakken en dan ingepakt op cd zetten als zip met auto extractor… werkt ook, en dan daarna de exe draaien vanaf de harddisk. (maar dit gaat zeker over tl cd’s) die zijn als ingepakt

Als je bv een TL DVD hebt dan kan je meestal gewoon in de dirs zoeken naar de game en deze dan naar HD copy-en. Vervolgens op cd bakken! :wink:

Ik denk zelf dat ie het niet over TL-cds heeft, maar over originele spellen…en de enige reden waarom originele spellen welles op DVD worden gebakken is omdat ze meer als 3 cd’s ofzow innemen, dus de data zal zeker niet minder als 700MB zijn, dus lijkt het mij erg moeilijk om de data te splitsen zodat het op cdtjes past. Sja als ze aparte mappen hebben aangemaakt waarin je duidelijk kan zien dat het eigenlijk gewoon 4 losse cds zijn, wat erg dom zou zijn, dan is het misschien wel te doen!

Met warez-dvd’s kan het zeker. Er is een dealer in Belgie die zowel TL-dvd als CB-dvd kan leveren op cd’s.
Het hele geval staat dan op circa 7 cd’s.
Heeft ie ook nog mooi games bij games, appz bij appz etc. gezet.

Grote (originele) spellen en/of films moet je rippen om ze op een cd te laten passen.
Vaak is het dan makkelijker om de geripte versie ergens te downloaden.
Hoe dan ook: succes.

Als je de directory structuur van de twilight het zekfde maakt op je H.D of CD-rom kan je de DVD gewoon lezen/branden op cd’s/H.D

duurt maar 28 minuten

sja en dan na een paar DVDtjes er8r komen dat je HD beetje vol begint te raken ofnie? :stuck_out_tongue:

Originally posted by -=HeadLesS=-
sja en dan na een paar DVDtjes er8r komen dat je HD beetje vol begint te raken ofnie? :stuck_out_tongue:

En dan gewoon een paar verwisselbare hard-disks nemen… :eek:
Wacht nog maar effe dan zijn de dvd-branders betaalbaar. :wink: