DVD Writer?

vbimport

Zijn er al DVD writers voor minder dan 1000,-te koop? En wat kosten de DVD cdtjes om mee te fikken?

Groetjes Michel

Geloof het nog niet, laatste wat ik hoorde was ongeveer $6000. Voor DVD schijfjes rekenen ze ongeveer $40 dacht ik.

Ave…
PGN/iNERTiA

Maar vrees niet, zo was het eerst ook met CDz. Dus nog ff geduld en dan: DVDfreaken

Grtz, Koko

2 maanden geleden hadden ze bij twp een dvd fikker voor 1200 gulden
en lege dvds zijn in duitsland 10 piek
vraag me niet waar het is maar het is wel zo

geduld is een schone zaak
over anderhalf jaar krijg je ze bij een pak waspoeder.

Ik word gek van die DVD er zijn naar ik hoor 2 of mby meer types dvd… en dvd rom
dvd rom schijnt 7 x zoveel op te gaan dan op cd en de orgi dvd 12x
ik hoor prijzen van dvd rom van rond de 1000
pietermannen
En als ik naar de twl dvd kijkt is die ook 7 x zoveel???

Volgens mij staat er op Twilight DVD ongeveer 4 GB aan data, was dus ongeveer 6 keer zoveel is als op een cd. Heeft iemand deze DVD al getest, waarmee ik doel op: werken de spellen goed, zitten er filmpjes enz bij?

en, als je ze gaat branden, schrijf je volgens mij (!) nog maar aan een (lees: 1) kant…

i.p.v. 2 !!!

mzzl

Op de HCC van vorig jaar hadden ze er ook al een van 1200 pieken, das toch wel wat minder dan 6000!
Greetz…

Zo’n topic is al eerder geweest, zij het op een iets andere manier, maar in plaats van mijn verhaal opnieuw te typen, klik op onderstaande link:
http://www.cdfreaks.com/ubb/ubb/Forum12/HTML/002070.html

Misschien heb je er iets aan, misschien ook niet

Da_Taxman

DVD kopiëren allemaal goed, maar zijn er ook al programma’s die een DVD writer ondersteunen? En zijn DVD wel zo te kopiëren, staat er op een lege CD niet een soort code waardoor je niet rechtstreeks kan kopiëren, en liggen de formaten van DVD-writeable schijfjes allemaal al vast, ik dacht het niet, allemaal dingen die ik me momenteel afvraag

'k denk dat het best is van nog wat te wachten, al heb je het geld om een writer te kopen. Wat met bepaalde beveiligingen… welke schrijfprogramma’s… We zitten nu soms dikwijls nog te zoeken hoe we iets moeten kopiëren alhoewel de cd al zolang uit is. Heb gelezen dat vanaf juli terug een nieuwe beveiling wordt gebruikt op DVD. Geef mij voorlopig maar de cd’s 'k Ga nog efkens wachten op een dvd speler te kopen ook, spijtig van die twilights… Misschien is het ook hun bedoeling dat er minder gekopieerd zou worden zodat zij er meer kunnen verkopen…

Greetings
Scooby2

Keep on burning

ook regio vrij branden !!!

hahah…

Ik heb pas iets gehoord van een nieuwe type CD ontworpen door Philips. Ze schijnen 22 GB op een singel layer CD te krijgen.
Deze techniek zou speciaal bedoeld zijn om de videorecorder te gaan vervangen.

nieuwe cd`s van philips, nou dat zal wel weer wat zijn…net zo geweldig als cdi zeker…dat philips maar lekker bij de gloeilampen houd. !!!

Philips heeft altijd goeie producten gemaakt.
Video 2000 was superieur aan VHS, CDI was een prima concept, DCC was een prima concept. De implementatie en de marketing van Philips is alleen wat minder geweest, dat was hun pech/fout.

Philips had qua marketing veel kunnen leren van Microsoft, daar is het net andersom geweest (slechte producten, maar goede marketing ).

Da_Taxman

ps ben Eindhovenaar, dus heb toch een beetje hart voor Philips

Ik ben het eens met Da_Taxman Philips maakt gewoon kwaliteit producten normaal op branders na van de laatste tijd maar de cdr’s er van zijn echt wel goed dus wel bakken op die dingen maar niet met een Philips bakker bakken!!!
Er was een aantal jaar geleden een test van welke merk over het algemeen het beste was dat was Philips oké Sony of zo mag er wel vaker mooier uitzien maar het gaat er om dat de kwaliteit hoog is. De echt professional die cd’s opnemen en afspelen hebben vaak de producten van Philips !!(wij dus niet maar die sukkels die audio cd’s voor 50 ballen verkopen)

Ik dacht dat de Toshiba een dvd writer had die ong 850.- kost (advertentie in Computertotaal)