DVD software

vbimport

Hoi,

Met welk programma spelen jullie eigenlijk je dvd-films af?
Dus de originele dvd’z en niet DivX!

meestal gebruik ik windvd maar soms gebruik ik ook wel eens powerdvd. Deze twee zijn trouwens de bekenste en één van de beste

Cyberlink PowerDVD :stuck_out_tongue:

Hoe kom ik aan een crackable versie van powerdvd via de site van cyberlink kun je alleen een trial downloaden alleen hierbij kun je geen serials invoeren!

DVD’s speel ik af in mijn DVD speler op mijn stereo…is van Marantz, geen idee wat voor software dat is :smiley:

Maar dit is geenprobleem met software, dus deze hoort thuis in General Questions.

PowerDVD Roelz idd. XingDVD werkt ook…net als Cinemaster en nog een hele rits van die digen, ligt ook beetje aan je videokaart…als ik jouw was zou ik DVDgenie ff gebruiken, das makkelijk voor als je vantevoren wil weten welke videokaart welke DVDsoftwaren het beste ondersteund! :slight_smile:

PowerDVD zijn de meeste cracks altijd voor nieuwe versies dus ik zou die gebruiken als ik jouw was! :stuck_out_tongue:

Ik gebruik Cinemaster 2000 (Matrox versie) dus dat loopt perfect. Deze is samen met PowerDVD toch wel het snelst…
Via de link van DVD-Genie kun je een vergelijkend onderzoek lezen…

Is soiezo toch al interessant om eens door te spitten…

mazzl

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]PowerDVD Roelz idd. XingDVD werkt ook…net als Cinemaster en nog een hele rits van die digen, ligt ook beetje aan je videokaart…als ik jouw was zou ik DVDgenie ff gebruiken, das makkelijk voor als je vantevoren wil weten welke videokaart welke DVDsoftwaren het beste ondersteund! :slight_smile:

PowerDVD zijn de meeste cracks altijd voor nieuwe versies dus ik zou die gebruiken als ik jouw was! :stuck_out_tongue: [/B]

Ok, de cracks kan ik ook wel vinden! Maar welke versie van powerdvd 3.0 moet ik dan op de site van de maker downloaden, de 30-days trial of die ander?

Originally posted by Night Hawk
[B]

mag nu niet meer

:cool: [/B]

Thnx… :stuck_out_tongue:

free dvd is ook goed hoor
hij is gratisen zeer gebruiksvriendelijk
hij erkent na het instaleren direckt je dvdspeler

en hij is volledig gratis

http://www.tucows.com/mmedia/dvdutil95.html

ik hoop u van dienst geweest te kunnen geworden zijn,

rafc

Originally posted by rafc
[B]…
ik hoop u van dienst geweest te kunnen geworden zijn,

rafc

[/B]

is dat belgisch :stuck_out_tongue: :confused:

ik leer hier steeds meer nieuwe talen

Ik gebruik power dvd en werkt prima met me gforce 2 pro.

Tjongejongejonge, die Fosi is iemand met wie ik graag zaken doe ! OK, je moet even je Norton Internet Security uitschakelen, maar na dit blijk van vertrouwen start je download en kun je 'm weer lekker inschakelen.

Bedankt voor de tip ! Hehe, ik was al bezig de Trial te downloaden maar het die maar geannuleerd. Gek he ?

Waarom moeilijk doen als het… precies !

WinDVD 3.1