DVD silver printable

vbimport

Hallo,

Ik gebruik momenteel dvd printables met een witte coating laag om te bedrukken met m’n Canon IP4200.

Nu ben ik van plan om binnenkort nieuwe dvd’s aan te schaffen en kwam Silver Printables (met een zilverkleurige coating laag) tegen. Nu was ik erg benieuwd in het print resultaat tussen een witte en zilverkleurige coating. Ik ben namelijk nog nergens echt foto’s tegengekomen met de verschillen.

Mijn vraag, zou iemand zo vriendelijk willen zijn om een 1 exemplaar silver printable toe te sturen zodat ik zelf het resultaat kan vergelijken.

De kosten voor de DVD en verzendkosten zijn uiteraard voor mijzelf.

Alvast bedankt!

Kevin

Iets toesturen kan ik je niet, maar ik kan je wel wat aanraden. Wanneer je “standaard” printables neemt (met een witte coating) en deze, na het opdrogen van de afdruk, behandelt met een fixerende spray, dan krijg je ook een mooie zilveren coating. Dit komt onder andere de krasvastheid en de duurzaamheid van de afdruk ten goede en het ziet er mooi uit.

Wellicht het overwegen waard…?

Bedankt voor je reactie Dee-ehn. Ik gebruik momenteel al de “standaard” printables met een witte coating in combinatie met een Colour Fix Spray. Dit geeft idd een erg mooi resultaat maar zal denk ik niet hetzelfde zijn als een Silver Printable (met of zonder fixerende spray)