DVD Rom Probleem

Na problemen met mn computer was mn computer uitelkaar gehaald en weer in elkaar gezet. Andere koeler erop gezet.
Sindsdien doet mn DVD rom/brander een beetje raar.
Hij brand en leest op een uber trage snelheid (film (divx) van dvd naar pc duurd 100+ minuten etc.).
Weet iemand mischien de reden ervan? Er zitten geen kabels los ofzo, en hij hoord dus op snellere speeds te lezen dat hij nu doet.
Wel kreeg ik een msg van nero over DMA enable. Ik heb dat aangezet, maar elke x staat dat weer uit. Heeft dat er iets mee te maken?
De dvd rom/brander is paar maanden oud. Van LG.

Ik had dit al op een andere forum gezet, hun zeiden dat het mischien aan u-dma functie lag. Ik probeerde deze via Nero DMA manager te doen, lukte niet (hij schoot elke weer terug). Via systeembeheer gedaan, op ‘DMA indien mogelijk’ (o.i.d) maar hij blijft op PIO (dit is tog slomer?)

Iemand een oplossing? (die andere forum reageerd amper)

[DVD Rom]

Internal 16x Super Multi DVD/CD Rewriter.
Lightscribe, Dual Layer, DVD-Ram.

16x DVD Speed,
48x CD Speed.

[PC]

AMD 751 mhz
320 mb ram
ati 9600 se 128 mb
2 x 20gb hdd
dvd rom (zie hierboven)
cd rom

Als je driver steeds in PIO mode blijft hangen, moet je het operating system eens in de safe mode opstarten (F8 indrukken voordat je het Windows XP logo ziet). Zet daar de driver in DMA en herstart de machine. Waarschijnlijk blijft de driver nu wel in DMA staan.

Zo niet, dan kun je ook nog de drivers verwijderen en zo laten herinstalleren, maar houd er rekening mee dat geen enkel apparaat dat daarop aangesloten is (dus ook je harddisk niet), dan eventjes niet meer werkt.

Hoe moet je de drivers verwijderen, en als je de drivers heb verwijderd, jij zei dat die hdd dan niet meer werkt. hoe moet ik dan windows draaien?