DVD rippen naar HD

vbimport

Zit met een probleempje! Wil Mystery Man - DVD naar me HD krijgen maar ik kan met CladDVD, Smartripper, DVDdecoder of VobDEC alleen niet de file VTS_01_5.VOB rippen!!!
Wat ik ook vreemd vind aan deze file is dat ie groter is dan de rest! Nm 1,0GB terwijl de rest allemaal 0,99GB is!! Normaal zijn die vob’s toch allemaal 0,99GB?!

Als iemand het weet plz snel posten, DVD moet morgen terug naar de videotheek! :wink:

al gewoon via windows verkenner geprobeerd ?
heb ik nl ook al aan de hand gehad, en toen gewoon via verkenner gedaan, en toen lukte dat
of der moet misschien een nieuwe beveiliging opzitten :wink:

Lijkt me stug maar 'k zal ut is proberen! :wink:

DVD is echt zo’n rental… veel krassen enzo!

Originally posted by Wookie
[B]Lijkt me stug maar 'k zal ut is proberen! :wink:

DVD is echt zo’n rental… veel krassen enzo! [/B]

dan toch enkel bij jou in de videotheek, als ik hier in het dorp een dvd’ke huur, dan ben ik er bijna 99% zeker van dat die nog niet is uitgeleend geweest :slight_smile:

Jammer! :frowning:

Deze videotheek heeft best wel heel veel DVD’s liggen en gaan ermee om alsof het videobanden zijn! :stuck_out_tongue:

dan zal het liggen aan de krassen die erop staan, in’t vervolg misschien beter zo doekjes halen om die krassen er uit te vegen
wel redelijk duur, 10 doekjes voor 25 nlg

'K kijk zo wel ff of er in de movie zelf ook problemen onstaan en dan vraag ik gewoon een andere 4 free! :wink:

thx mensen… ga em terugbrengen zo! :slight_smile:

Vobdec+ (niet windowsversie) proberen…

Originally posted by Digital Mayhem
Vobdec+ (niet windowsversie) proberen…

Ook dees liep helaas vast! :frowning:

Is het gelukt met omruilen Wookie? FF xtra diepe krassen derin zetten zodat der iig problemen ontstaan bij afspelen werkt altijd goed…lullig voor de vorige persoon die waarschijnlijk moet dokken maarja jammer dan…:stuck_out_tongue:

Zo ben ik niet! :stuck_out_tongue:

Wookie, ik gebruik nog steeds DeCSS, ik heb al lang niet meer naar die nieuwe riptools gekeken, maar DeCSS doet et bij mij nog steeds. Wat je ook eens kan proberen is om die laatste vob direct van de DVD af te strippen met Vstrip(dat programmatje waar je de dubbele scènes van The Matrix ermee uithaalt). Je moet wel eerst die dvd code zelf ff kraken, anders kan ie nix van de dvd in dos kopiëren. Dat doe je gewoon door ff een paar meg met DeCSS van de dvd te halen. Dan is de code nl gekraakt, en kan je de dvd ook in de verkenner kopiëren(wat niet aan te raden is want meestal zit er nog een extra protectie op zodat je alleen funky beelden tezien krijgt).

Ik dacht altijd dat bij Smartripper enzo dat DeCSS er in verwerkt zat! Je ziet ook dat ie daarmee werkt… ook Vobdec.

In elk geval, DVD ligt alweer bij de videotheek en ik wacht wel tot de DivX mijn kant eens uitkomt! :wink:

Thx anyway!

dan is er toch iets mis met je pc’tje…
ofwel is die dvd gewoon naar de kl*ten…

Originally posted by Digital Mayhem
dan is er toch iets mis met je pc’tje…
ofwel is die dvd gewoon naar de kl*ten…

DVD speler is wel al 1 van 3 Ã 4 jaar oud, zal dat het wel wezen! (Is ook nie regiovrij enzo!) Verder is PC wel in orde hoor! :wink:

huh
hoekendanou ?

Gebruik anders es DeCSS
en zet DMA van je dvd player uit !

mzzl