DVD regio's vrij

Ik draai op XP en heb een dvd player geinstalleerd. Nu heb ik ook DVD’s uit the USA en kan ik in windvd 2000 versie 2.1 dit maar 4 maal wijzigen. Zijn er programma’s welke dit onbeperkt kunnen en zo ja welke ???

Draaien deze ook op XP

DVD Region Killer :smiley:

Je moet er even aan denken dat de verandering niet in WinDVD zit, maar in je DVD speler!
Zo’n progje als RegionKiller die omzeild gewoon het kijken of de DVD wel of niet de juiste regio heeft.

Originally posted by Wookie
Je moet er even aan denken dat de verandering niet in WinDVD zit, maar in je DVD speler!
Zo’n progje als RegionKiller die omzeild gewoon het kijken of de DVD wel of niet de juiste regio heeft.

Ik heb nu power dvd geinstaleerd en de region killer.
Hij zegt alleen dat ik nog maar 3 maal kan veranderen als ik een andere regio dvd plaats.
.
Hij start niet automatisch op.

Werkt het programma zo dat ik gewoon moet kiezen voor de handmatige verandering en blijft hij dan op 3 maal staan of moet het automatisch gebeuren ?

Weet zo niet meer de site (was volgens mij waar je ook dvdgenie kunt vinden) daar staat een progr. dat checked of jouw dvd speler wel regiovrij gemaakt kan worden.
Ikzelf heb een pioneer en die is niet regiovrij, volgens de site kan hij ook (nog) niet regiovrij gemaakt worden.

probeer het hier eens hier