DVD player

vbimport

Ik wil binnenkort een DVD-player kopen,maar weet niet welk merk.En hoe zit dat met de regio's Is dit software matig optelossen??
Wie kan mij helpen

ik heb een creative en die zijn goed denk ik

Pioneer slot in, een van de best geteste.
Alleen als je DVD spelers bedoeld om aan je stereo te koppelen (TV/video) dan weet ik het niet, maar regiovrij maken ligt bij dat soort apparaten moelijker.

Da_Taxman

Creative Encore??

Ik heb ook een creative, inmiddels wel het vererouderde 5* model met de dxr2, speelt perfect, ook het regiovrij maken is hiermee geen probleem. Kijk maar eens op http://www.visualdomain.net en zoek naar remote selector…

Toshiba dvd roms zijn een van de beste dvd-rom lezers om in je pctje in te bouwen.

Als extra voordeel is er nog dat ze ook gewone cd-roms ontzettend goed kunnen lezen … en das erg handig bij clonecd of blindread. Dan heb je geen gewone cd-rom meer nodig en weer extra plek in je pc-kast.

greetz

Het probleem met die regio’s is soms inderdaad wat moeilijk op te lossen.
Vaak moet er een soldeerbout aan te pas komen of andere maatregelen genomen worden.

Maar er is een andere oplossing.
De bijgeleverde software van de DVD speler staat het toe om een aantal keer (meestal 5x)
de regiocode te veranderen.
Bij de vijfde verandering blijft deze permanent op de gekozen code staan.
Echter Windows 98 heeft ook software om DVD’s af te spelen.
Dus wat kun je doen: de ene speler op regio 1 en de andere op regio 2 zetten.
Zo kan je DVD’s besteld in Amerika (bv.bij Amazon)met regiocode 1 en in Nederland gekochte DVD’s met regiocode 2 zonder problemen afspelen.

Waar kan ik het dvd-software op de win98 cd vinden??

Hij moet erop staan.
Programma’s-bureau-accessoires-entertainment-DVD-speler.
Misschien hebje hem niet geinstalleerd toen je Windows 98 installeerde.

Ik hoor het wel van je.

Hoi ik zelf gebruik een creative en die werkt perfect hij is regio vrij gemaakt met behulp van een simpele firmware upgrade en met remote control, maar alle dvd spelers zijn op deze manier te “kraken”.

Als je een dvd voor in je stereo bedoelt die kun je gewoon regio vrij inm de winkel kopen even rondneuzen je hoeft echt niet zelf te gaan solderen oid.

Als je besluit om en creative te kopen meot je me maar mailen en dan help ik wel ff

D@RKNeSS