DVD naar CD branden

vbimport

Ik wil graag DVD naar CD brabden, ik heb het progie gekocht DVDeo maar deze wil niet branden in XP en ook niet in ME.

Nu mijn vraag hoe kan ik DVD om zetten naar CD-ROM en dze dan afspelen in mijn DVD speler of Playstaion 2?
Ik ben op zoek naar een makelijk progie zonder rompslomp.

DVDeo maakt van een DVD een MPG file maar ik kan deze niet branden met Easy CD Ceator 5 is het mogelijk deze om te zetten naar MPEG zodat Easy CD Ceator 5 deze wl kan branden en dan is af te spelen in min DVD of Playstaion 2???

Alvast bedankt Cord

www.divx-digest.com
www.vcdhelp.com
www.vcdhelper.com

Data van DVD krijg je met geen mogelijkheid op CD.

DVDeo maakt er een mpg file van die je dan met Nero om kan toveren tot een (S)VCD. (Er zit nm een feature in Nero die (super)videocds kan maken.)

Wil je VCD op je PS2 afspelen dan moet je de mpg file eerst ‘behandelen’. In die link kan je lezen hoe.

Wookie,

Ik ben op de site wezen kijken. Bedoel je dat ik mijn Nero alleen moet updaten? ik kan daar niet echt een uitleg vinden wat ik moet doen.

Gr Cord

Cord, ik zag dat mijn link niet helemaal klopte en heb hem zojuist aangepast. Als je er nu op klikt kom je op de juiste page uit. Hier vindt je een uitleg die Newbies guide to PS2 VCD player heet. Of klik hier om em direct te downloaden. (500kb)

Hierin vind je info hoe je een VCD kan afspelen op je PS2.

wookie,

Ik ben al een heel stuk verder alleen er wordt gesproken over een progie ps2str. Nu heb ik daar een paar zoek sites op los gelaten alleen het progie is nergens te vinden.
Weet jij toevalig waar ik deze kan downloaden?

Gr Cord

heb er zelf maar heel even naar gezocht en kon het toen nie vinden. heb dus geen link, maar als je het vindt wil je dan even doorgeven waar.

Weet niet of het freeware is of dat er een demo van is, maar via Google kreeg ik volgens mij wel enkele links gevonden (meerendeel via Franse sites)

Originally posted by Da_Taxman
Weet niet of het freeware is of dat er een demo van is, maar via Google kreeg ik volgens mij wel enkele links gevonden (meerendeel via Franse sites)

Dat klopt maar er zijn geen links om hem te downloaden, ik heb ook nog gezocht met Coopernic 2000 maar die kon ook niets vinden. Ik heb ook even gekeken bij KaZaA ook nopes.

Dit kan ook een leuke oplossing zijn. Kwaliteit is perfect, alleen je gebruikt een paar cd’s meer,

http://212.88.77.140/ (DVD2SVCD)

Het probleem met Playstation 2 is alleen dat je dan niet een normale (S)VCD kan inserten. Ja, je kan em er wel in doen maar hij speelt niet! :slight_smile:

De profusion search engine vind hem wel, maar je mot weel spaans kunnen
http://www.profusion.com/searchresults.asp?queryterm=ps2str&AGT=ProFusion&S=5%2C0%2C10&auto=auto&autonum=3&RPP175=2&Category=175%2C175%2C99%2Csponsored&OB175=result-rank&Category=1%2C1%2C98%2Cuser&Category=245%2C245%2C0%2Cxchg&SHW245=0&Category=6%2C6%2C0%2Chorizontal&SHW6=0&Category=172%2C172%2C0%2Chorizontal&SHW172=0&Category=96%2C96%2C0%2Chorizontal&SHW96=0&setime=10&x=46&y=13

o, ja highway 61 vind hem ook