DVD Kopieren?

vbimport

Welke andere mogelijkheid is er om dvd’s te kopieren ?,ik bezig nu DVDSHRINK en CLONEDVD .
De reden van deze oproep is dat een fout plotseling opgetreden is,bij het inlezen van de DVD met DVDSHRINK geen probleem.
Maar bij het werken met CLONEDVD,en bij het inlezen van de file’s geeft hij als hij ongeveer 99% voltooid heeft een fout ,dus nog voor hij begint met schrijven.
Reeds pc hergeformateert en progs opnieuw geinstalleerd.
Thanx.
:confused:

DvDshrink en Nero is een gouden combinatie , vooral met de nieuwste versie van DVDShrink.

Ik heb geen idee welke versies van de programmatuur je hebt , maar het kan natuurlijk geen kwaad om te kijken of bijvoorbeeld CloneDVD2 beta iets voor je kan betekenen.

OK Thanx,
hebt u soms een manual hoe de gegevens van DVDSHRINK in Nero te Putten.
Thanx.

De nieuwst DVD Shrink versie kan automatisch de bestanden branden met Nero. Ga naar “Edit, Preferences, File I/O, Enable burning with Nero”. Dat is alles!

Ik gebruik zelf ook al jaren DVD Shrink en Nero. Het is allemaal begonnen met dit artikel Hoe kan ik een (video-)DVD kopiëren? op http://www.multidesk.be; duidelijk uitgelegd (in het Nederlands!!!) en in mooie stappen.

Ik heb deze instructies uitgeprint en ze zijn al meermaals van pas gekomen.

Welkom hier namens mij en dank je voor je reactie. Maar ik denk dat het na bijna 5 jaar wel gelukt is.

Dieuitleg kan idd wel eens van pas komen. Dat heb je dan wel weer goed voor elkaar.

Grtz Dunedain