Dvd/jpg vraagje?

vbimport

Ik heb sinds pas een dvd speler van philips gekocht voor bij de tv zeg maar, werkt allemaal perfect. Kan ook mp3 cd's lezen etc. En het is me ook al gelukt om een divx om te zetten naar (s)vcd en die vervolgens op cd te zetten en te bekijken. Maar nu is er iets wat ik graag zou willen, maar weet niet of het kan. Is het mogelijk om een groot aantal plaatjes(jpgs) op cd te zetten zodat de dvd speler die kan lezen en die op tv weergeeft (bijv. in de vorm van een soort slideshow ofzo) Misschien is t een domme vraag, maargoed misschien is het ook wel mogelijk op 1 of andere manier, je weet nooit! Alle info is welkom!!

Alvast bedankt !!!!!

in Nero en in de meeste andere brandprogramma’s kun je JPEG’s in een Video-CD compilatie slepen; de cd die je dan brandt is een video-cd met plaatjes

Als je wat meer edit-mogelijkheden wenst dan met Nero mogelijk is, dan kan je ook eens met adobe premiere proberen. Dan kan je makkelijk aangeven hoe lang hetzelfde beeldje duurt en kan je er ook titeltjes, overgangen en een geluidsspoor bijzetten.

Originally posted by vlijmpje
[B]Hallo

je moet van elk plaatje een vcd maken

daarna kan je een slide show branden op cd

met een tussen pose van bv 5 sec

als je een photo wil bekijken zet je em gewoon op pauze [/B]

Reply uit eigen thread die hier thuis hoort. (andere thread wordt dan nu verwijderd)