DVD heeft ongelooflijke strakke beveiliging

vbimport

Hee lui,
Ik ben hier nieuw en heb al een paar dingen gelezen over dvd’s rippen etc.
Ik gebruik over het algemeen gewoon dvd shrink wat een strakke programma is :iagree: , maar ik heb vandaag hitch gehuurd en ik wil m branden, maar er zit een ongelooflijke beveiliging op. Maar via paar sites kwam ik op smartripper uit, alleen moet ik een ASPI-adapter hebben, wat ik natuurlijk meteen gezocht heb en geinstalleerd heb. Alleen het doet nog steeds nix.
Word er helemaal gek van, kan iemand me helpen??

Ongelovelijke beveiliging? Dat zal wel mee vallen denk ik. Alle DVD’s zijn beveiligd met CSS maar dat stelt niets voor. Daarnaast zijn steeds meer DVD’s beveiligd met Sony’s Arcchos beveiliging maar dat valt ook nog prima te omzeilen. Het makkelijkst te gebruiken programma voor de Sony beveiliging is AnyDVD in combinatie met CloneDVD. AnyDVD zorgt ervoor dat de beveiliging automatisch verwijderd wordt van je DVD welke je vervolgens in CloneDVD kunt laden om deze te bewerken (verkleinen). Nadeel van CloneDVD en AnyDVD is dat ze niet gratis zijn maar je kunt wel probeerversies downloaden van www.slysoft.com

Mocht de DVD nou alleen CSS gebruiken als beveiliging dan kun je deze prima rippen met het freeware programma DVD Decrypter. SmartRipper is al erg oud en kan niet zo veel. Helaas wordt DVD Decrypter ook niet meer bijgewerkt maar je kunt vast nog een download linkje vinden via Google.

Ik heb dvd encrypter al gebruikt, helaas kan ik de dvd dan niet afspelen op een gewone dvd-speler alleen op mijn laptop

he anydvd en clonedvd rulen :bow:
Ik ga gewoon een versie legaal in de winkel kopen omdat dat wel zo netjes is

Thnx man

Als de gekopieerde DVD wel op je computer afspeelt en niet op je speler heeft dat denk ik eerder te maken met je DVD speler dan de kopie (aangezien een kopie vrijwel altijd onbeveiligd is). Weet je wel zeker dat je DVD speler DVDR schijfjes kan lezen bijvoorbeeld? Sommige spelers lezen alleen DVD-R en anderen weer alleen DVD+R. Weer andere spelers lezen alleen DVD+R wanneer deze zijn beschreven met het booktype DVD-ROM (wat weer ondersteund moet worden door je brander).

Dit probleem heb ik ook. Zelf heb ik anydvd en clonedvd legaal en op meerdere pc’s geprobeert te rippen. Van de videotheek heb ik al wel 5 verschillende dvd’s mee gekregen. Het afspelen doet het perfect, maar zodra ik het probeer te rippen in clonedvd krijg ik een foutmelding. Deze verschijnt in het afspeelscherm van clonedvd, handig is nu even dat ik die foutmelding niet meer weet. :wink:

Maar misschien zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben?

Mijn dvd-speler speelt alles af. Normaal gesproken gebruik ik dvd shrink, maar omdat hitch hier niet geript kon worden ging ik op zoek naar een andere ripper.