Dvd/gecopieerde muziek cd,s

vbimport

hallo ik heb pas een sony mini toren gekocht
met dvd nu wil ik een gecopieerde muziek cd beluisteren maar hij geeft aan no:disk
weet iemand hier een antwoordt op zodat ik in de toekomst toch de muziek cd,s kan beluisteren op deze toren:):):):slight_smile:

hebbie het cd’tje al getest op een andere hifi keten?

niet alle cdrs werken op de hifi ketens alhoewel dat meestal geen problemen mag opleveren

Ik weethet niet zeker maar misschien een of andere beveiliging?

hallo matte1007
ik heb ze overal geprobeerd zelf in de auto doen ze het en
bij vrienden en kennissen

Originally posted by polleke
hallo matte1007
ik heb ze overal geprobeerd zelf in de auto doen ze het en
bij vrienden en kennissen

probeer het is met een andere cdr die je reeds geschreven hebt met muziek op, en kijk dan is of ie speelt, als het dan nog niet niet speelt kan er wel is een beveiliging opzitten, of je moet het proberen met een ander cdrmerk

Ander merk cd proberen, misschien dat dat helpt.
Het lijkt me sterk dat er een beveiliging in zit waardoor het niet mogelijk is backup cd’s af te spelen, dat zou ik wel bijzonder slecht vinden, daar iedereen 1 backup mag hebben (zolang het origineel dus ook in eigen bezit is).

Als een apparaat zich hier niet aan houdt zou ik het gewoon terugbrengen. Maar zoals gezegd, probeer ook eens een ander merk CD

sommige hebben inderdaad een beveiliging :frowning:

scooby2

ik heb al verschilende cd’rs geprobeerd maar niets werkt
denk toch dat ik maar is terug naar de winkel moet gaan en vragen hoe dit zit

ja dat is een sony probleem die willen nog weleens raar doen bij gekopieerder cdz…
ik heb ook geen andere oplossing dan gewoon andere merke cdr`s blijven proberen totdat je er een gevonden hebt die wel werkt op je torentje…
ff een losse cd speler kopen bijv. pioneer die slikt alles :slight_smile:

dat klopt vorige week nog een pioneer gekocht

ik heb trouwens het id dat dvd’s gevoeliger zijn als het op audio cd’s aankomt…

Probeer eens die zilveren cd’s van diamond, die werken in m’n sony autoradio, Arita,& parrot cd’s niet…

Sony is met autoradio’s toch zeker beste merk qua “slikken”

en niet pioneer zolas iedereen beweert altijd

Sony-brol

Heb met mijnen PIONEER autoradio nog geen enkel probleem gehad met copies van audio cd’s. Zelf met de goedkoopste blanco cdr’s zonder opdruk geen enkel probleem.

Ik heb ook een Sony Dvd. Bij mij werken gekopieerde muziek cd’s ook niet. (Staat trouwens in de handleiding van de DVD). Ik gebruik altijd Philips cd’s. Met andere merken werkt het ook niet. Draai ze nu op de HiFi. Geen probleem.(is ook Sony).

bedankt voor jullie antwoorden nu weet ik waar ik aan toe ben: voortaan eerst even in de winkel vragen
gr polleke

Hee, misschien, ik weet niet maar als je nou eens een dvd-brander zou kopen? Is wel duur maar dan kan er ook enorm veel muziek of op niet?

(maar ja, dan kun je beter een mp3cdspeler kopen)

Creative DAP Jukebox die steent…
Kun je op je stereo aansluiten, maar ook meenemen onderweg. 6 GB aan MP3 bestanden zorgt voor aantal uren aangenaam genieten (batterijen houden het kleine 4 uur uit, met de twee sets bijgeleverde batterijen dus ongeveer 8 uur muziekplezier)

Vind het heerlijk apparaatje voor onderweg

Originally posted by Da_Taxman
[B]Creative DAP Jukebox die steent…
Kun je op je stereo aansluiten, maar ook meenemen onderweg. 6 GB aan MP3 bestanden zorgt voor aantal uren aangenaam genieten (batterijen houden het kleine 4 uur uit, met de twee sets bijgeleverde batterijen dus ongeveer 8 uur muziekplezier)

Vind het heerlijk apparaatje voor onderweg [/B]

maar kost wel 1100 piek:(

Originally posted by pietpaulusma
maar kost wel 1100 piek:(

maar elke cent waard!