Dvd gebrand maar niet te lezen :/

heb net een dvd gebakken met nero waar 2 gb aan wallpapers opstaan en dan nog een zooi foto’s van feestjes en vakanties.

alleen hij gaf al een melding:
multisessie maken en alleen in dit apparaat te lezen of geen multisessie maken. toen heb ik WEL aangeklikt.

daarna gaf hij nog een iso joliet fout ofzow. omdat ik 6 mappen onder elkaar had gezet. maar na klikken ging het gewoon door met branden…

nu was hij klaar en niet te lezen in mijn dvd speler en brander :frowning:
en wil ik weten of dat nou komt door 1 van de fouten of zou dat niet kunnen?
want vind het egt zonde hij heeft al meer dvd verknald en is tog steeds 1,20 :frowning:

alvast bedankt.

Originally posted by remb0
[B]heb net een dvd gebakken met nero waar 2 gb aan wallpapers opstaan en dan nog een zooi foto’s van feestjes en vakanties.

alleen hij gaf al een melding:
multisessie maken en alleen in dit apparaat te lezen of geen multisessie maken. toen heb ik WEL aangeklikt.

daarna gaf hij nog een iso joliet fout ofzow. omdat ik 6 mappen onder elkaar had gezet. maar na klikken ging het gewoon door met branden…

nu was hij klaar en niet te lezen in mijn dvd speler en brander :frowning:
en wil ik weten of dat nou komt door 1 van de fouten of zou dat niet kunnen?
want vind het egt zonde hij heeft al meer dvd verknald en is tog steeds 1,20 :frowning:

alvast bedankt. [/B]

ten eerste geen multisessie gebruiken voor volledige compatibiliteit. Ten tweede Als hij een joliet fout geeft betekent dat de paddiepte te groot is/teveel tekens/ongeldige tekens of iets in die zin. Als hij zon waarschuwing geeft NIET negeren, want als je dat wel doet dan kun je bijna zker he dvdtje weggooien.

mzzl

dus het ligt gewoon aan die fouten.

bedankt.