DVD Europe scam

vbimport

Hi freaks,

Ben benieuwd hoeveel mensen getilt zijn door dvdeurope. Heeft iemand echt tl’s 59 of 60 gekregen. Kost mij ong. 800 piek. :mad:

Shit happens :cool:

TDI kap eens met die irritante antwoorden…

Originally posted by krano
TDI kap eens met die irritante antwoorden…

Ik zie absoluut niet in wat er aan dat antwoord irritant is. Het komt op mij meer over als een soortement van meelevendheid.

sjonge jonge dan ben je echt zielig…

wait a sec…

Dat zonnebrilletje zie ik nou pas (worden op de een of andere manier soms wel weergegeven, en dan weer niet) Da’s inderdaad een irritante reply

Originally posted by TDI
Shit happens :cool:

“Shit can happen” zoals ze zeggen he :wink:

Wat is er irritant aan een zonnebrilletje?? Ik vind zijn reply zelfs wel passend… waarom? Heel simpel: als je je met een “corrupt” iemand inlaat dan kun je wel bedenken dat je vandaag of morgen ook bedrogen wordt…

Ik heb nix tegen de illegale scene hoor maareuh met dealers heb ik geen medeleven. Ze weten welke risico’s eraan zitten als ze met dealen beginnen, hetgeen ook voor hun klanten geldt…

De meningen zijn verdeeld zo te zien…
Het gaat wel om een dure grap, dus in dat opzicht zou het zonnebrilletje wat irritatie kunnen opwekken (met dank aan cds_nl)

Originally posted by jojk
De meningen zijn verdeeld zo te zien…
Het gaat wel om een dure grap, dus in dat opzicht zou het zonnebrilletje wat irritatie kunnen opwekken (met dank aan cds_nl)

Tja tis zeker een dure grap maar dat is dan ook het risico van het vak…

als iemand ‘dvd europe’ nog spreekt zeg maar dat ik hem ook nog zoek…

of als iemand een telnr ofietsdergelijks heeft --> PM me ff :slight_smile:

in principe zouden er helemaal geen “risico’s van het vak” moeten/hoeven zijn…als je je maar niet inlaat met de wrong dealers en je vantevoren goed laat inlichten…maarja das natuurlijk niet altijd even makkelijk…ik zou zeggen…pols eerst een beetje rond voor zover mogelijk voordat je voor honderden guldens gaat kopen…lijkt mij wel handig…

ben zelf ook wel es genaaid, maar niet voor meer als een mijer dus ken net…

Nou onbetrouwbaar…

Het was ook al 30x goed gegaan.

Maar goed de heer is dus niet zo betrouwbaar, weet genoeg :rolleyes:

He no hard feelings, ik zou ook over de rooie zijn als mij dit zou overkomen, en dat is ook wel eens gebeurd, maar dat zijn de risico´s van het vak, zal ik maar zeggen… want ik neem aan dat je er normaal ook geld aan overhoudt.

Maar voor de volgende keer: LOOK OUT !!!

Je zal het misschien niet geloven maar ik heb er nooit een cent aan verdient. Bestelde altijd samen met wat vrienden, maar zij betalen pas als ik ze heb gekregen. Nu eens kijken of het echt vrienden zijn (denk het overigens wel).

Volgens mij verdienen de meeste dealers (kleintjes) er geen fuck aan maar halen ze alleen eigen kosten eruit.
Euh; DVD Europa W A S toch betrouwbaar?
Naja, kan gebeuren; suckt wel dat ie zoiets flikt… …net als Ikke… …dealers zijn niet altijd even betrouwbaar… …het is beter als je ze persoonlijk kent :slight_smile:

Shit happends :cool:

Of was dat al gezegd??:slight_smile:

Maareh, da zwaar klote vooral omdat er steeds minder dealertjes over blijven.
We weten al bijna niet meer waar we de DVD’s kunnen bestellen :frowning:

ken je niemand in de buurt die ze heeft??

ik heb evt in tilburg wel een adresje voor je…
gewoon afhalen, en betalen als je je dvd-tje in je handen hebt…

Sorry, maar dit lijkt langzamerhand een thread te worden die echt op het dealerforum thuishoort.

Spijtig dat het niet gelopen is zoals de bedoeling was en bedankt voor de waarschuwing naar anderen, maar dit is niet het dealerforum dus als jullie het niet erg vinden (ook als jullie dat wel vinden :wink: ), deze gaat dicht.