DVD-doosjes (hoesjes)

vbimport

Hallo iedereen ik wil graag dvd hoesjes kopen uit de cdfreaks-shop maar voordat ik ga bestellen wilde ik het volgende graag weten ik heb hier zelf wat doojes liggen (2 soorten) 1 met wel erg dun plastic en 1 met een wat dikker plastic nou wil ik graag de doosjes kopen met dat dikke plastic (zoals de dvd’s uit een video-theek ) zijn die hoesjes van de cdfreaks-shop met dat dikke plastic ???

p.s. ik bedoel dat plastic waar je de covers achter doet

Glanzend en verder de normale dikte.

Volgens een collega van mij zijn de hoesjes wel erg fragiel , gaan snel stuk.

Volgens een collega van mij zijn de hoesjes wel erg fragiel , gaan snel stuk
die wil ik dus niet hebben of zijn al die dvd hoesjes die je koopt online zo

och , persoonlijk heb ik er niet zoveel moeite mee. Ik heb 100 dvd hoesjes gehaald op de hcc dagen , was in totaal 15 euri kwijt.

Het plastic is inderdaad wat fragiel , maar hoe vaak zit ik nu naar een hoesje te staren , toch al heel wat minder dan de film die erin zit :slight_smile:

simply: Je bedoelt die van het merk Amaray, maar die zijn een stuk duurder. Die kosten ongeveer € 0,80 per stuk. Bij Opus Supplies zijn ze o.a. te koop.

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]och , persoonlijk heb ik er niet zoveel moeite mee. Ik heb 100 dvd hoesjes gehaald op de hcc dagen , was in totaal 15 euri kwijt.

Het plastic is inderdaad wat fragiel , maar hoe vaak zit ik nu naar een hoesje te staren , toch al heel wat minder dan de film die erin zit :slight_smile: [/B]

Die aankoop heb ik ook gedaan. Bij mij zater er trouwens maar 99 doosjes in… :a