Dvd --> Cd

vbimport

Is het mogelijk om DVD (Twilight) om te zetten naar CD? en zo ja hoe dan??

Zet je hele DVD op je hd hou dezelfde dir structuur aan en burn.
zijn wel een cd’s of 7.9

AAAAAAAAAH het is ook nooit goed he DVD niet goed genoeg ?

Originally posted by NightForce
AAAAAAAAAH het is ook nooit goed he DVD niet goed genoeg ?

we zijn niet allemaal zo welvarend dat we een “dure” dvdspeler kunne kopen :stuck_out_tongue:

maar misschien bedoeld ie wel net zoals met DVD–> DivX of er een compressie methode voor data is :stuck_out_tongue:

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

we zijn niet allemaal zo welvarend dat we een “dure” dvdspeler kunne kopen :p[/B]

Of gewoon lame om een illegale DVD te kunnen kopiëren en door te verkopen, want DVD kopiëren is nog maar voor weinigen weggelegd…

Originally posted by -=HeadLesS=-
maar misschien bedoeld ie wel net zoals met DVD–> DivX of er een compressie methode voor data is :stuck_out_tongue:

Goh, zou zoiets WinRar, WinZip of WinAce (en weet ik niet welke programma’s nog meer) kunnen zijn?

Ja, laten we databestanden in een lagere resolutie doen, zonder ondertitels en stereo geluid in plaats van digitaal geluid…ja lijkt me goed idee man, zal fantastisch werken…

Sorry voor het cynisme, maar ik vond die opmerking toch even wat minder intelligent :wink:

Originally posted by Da_Taxman
[B]
Of gewoon lame om een illegale DVD te kunnen kopiëren en door te verkopen, want DVD kopiëren is nog maar voor weinigen weggelegd…

Goh, zou zoiets WinRar, WinZip of WinAce (en weet ik niet welke programma’s nog meer) kunnen zijn?

Ja, laten we databestanden in een lagere resolutie doen, zonder ondertitels en stereo geluid in plaats van digitaal geluid…ja lijkt me goed idee man, zal fantastisch werken…

Sorry voor het cynisme, maar ik vond die opmerking toch even wat minder intelligent :wink: [/B]

was ook als grap bedoeld…misschien had ik er nog een “;)” achter moeten zetten naast de “:p”…

Om even terug te gaan naar de vraagstelling van “danoontje” : als iemand die geen dvd-speler heeft een programma van jouw dvd op zijn pc wil zetten , is het dan ook nodig om de hele dvd op de harde schijf te zetten ? Kun je niet dat ene programma op een cd geburnd krijgen ?

Originally posted by bighousie
is het dan ook nodig om de hele dvd op de harde schijf te zetten ? Kun je niet dat ene programma op een cd geburnd krijgen ?

Als het goed is moet dat wel werken dan, alleen werkt het menu niet en moet je het serienummer even opschrijven (en de crack procedure handmatig uitvoeren)

Selecteer gewoon die apps/games die je wel wilt hebben en brand die op CD, met een txt file voor de serienummers en de cracks in aparte directory…bijvoorbeeld

spreekt toch eigenlijk allemaal voor zich ofniet? :confused:

edit: sorry ik had nie gezien dat je een newbie bent :wink: :stuck_out_tongue:

Meestal kan je bij TL DVD’s gewoon alle progs er vanaf kopieren! Bij de games gaat dat nie zomaar omdat die soms sneaky ingepakt zitten! Maar de progs kan je dus vrij rippen! Moet je wel even het stukje tekst wat erbij hoort (staat in TL menu) kopieren naar een txt-file! (doe dit zelf ook vaak dus weet waar ik het over heb!)

Ik kan me niet voorstellen dat er niet een maniertje is om ook games van DVD naar CD te branden.

Originally posted by Danoontje291275
Ik kan me niet voorstellen dat er niet een maniertje is om ook games van DVD naar CD te branden.

Tuurlijk kan het wel, alleen moet je dan wel weten hoe hun ze ingepakt hebben!
Kijk, vroeger zaten de games ingepakt in 1 file. Deze file heette dan iets van GAMES.001 en was dus heel groot. Maar hoe die file nu van binnen in mekaar zit weet je nie!
Tegenwoordig zit het niet meer zo. De games hebben elk een eigen rar-filetje die je gewoon kan uitpakken, want dan doe je hetzelfde als dat het TLmenu anders voor je doet! In deze rar staat ook een exe die als NO-CD crack fungeert dus hij vraagt niet om de CD. Het enige wat je moet doen is zoeken welke rar welke game is!