Dvd brander

hallo ik heb een philips rw228k brander dat is een +r/+rw en nu wil ik een dvd branden die groter is als 4,7 gig :bigsmile: geen probleem zou je zeggen alleen is het zo dat je dat met ifoedit kan doen maar het lukt niet :frowning: volgens mij is dat voor een -r/-rw brander wie kan mij hierbij helpen:bow: alvast bedankt hiervoor.

Kijk, zo’n DVD die jij wilt kopiëren is waarschijnlijk DVD9 (dubbele laag) en jij kan alleen DVD5 & DVD10 branden (enkele laag/2 zijdes).
Dus er moet een deel van de film verdwijnen. Je moet dus even kijken welke vobs bij elkaar horen; deze zijn over het algemeen 1GB groot en dan is het vaak zo dat je daar een stuk of wat van hebt en een rest-vob van minder als 1GB. Dat is dan de film. Als het goed is kan je die files wel met NanDUB afspelen.

Good luck. (er is vast wel een turorial ergens voor te vinden)

.vob renamen naar .mpg (DVD is immers MPEG-2) en spelen maar… mediaplayer zegt u? Ja hoor… winamp 3? Waarom niet!

Zolang er maar een MPEG-2 codec op je systeem staat. Lang leve PowerDVD XP!

he wookie dat heb ik al geprobeerd maar het lukt niet als ik hem dan brand dan geeft ie altijd iets van unsupport format aan.