DVD brander

vbimport

Ik zag dit weekend in Computer Totaal een advertentie van myCom staan waarin ze een Pioneer DVD writer aanboden voor een prijsje van iets boven de 2000 piek …

Het hek is van de dam. Laat de prijzenslag maar beginnen :slight_smile: Ik ga zelf toch nog even wachten om een DVD brander te kopen.

greetz

Ik gaat ook ff wachten maar idd laat de prijzenslag maar beginnen! :wink:

Ik hoop dat de prijsdaling snel zal gaan! :smiley: :smiley:

Ik vind het niet erg om Fl. 2.000,- of meer uit te geven voor een (snellere) DVD-Brander… Maar Fl. 65,- (goedkoopste) of meer voor een Blank Media vind ik wel vrij prijzig! :frowning:

Ik heb wel gehoord dat die schijfjes die uit die brander komen niet compatible zijn met alle dvd spelers dus ik wacht wel even met het kopen van zo’n ding…

Originally posted by Euphoria
Ik vind het niet erg om Fl. 2.000,- of meer uit te geven voor een (snellere) DVD-Brander… Maar Fl. 65,- (goedkoopste) of meer voor een Blank Media vind ik wel vrij prijzig! :frowning:

En dat is idd het probleem…als die schijfies nou ook laten we zeggen een 10tje worden dan heb je die investering er ook weer uit :smiley:

Ik gok dat dat nog wel een jaar of 2 gaat duren!! :frowning:

Denk dat je inderdaad het beste maar een tijdje kunt wachten met de aanschaf van z’on apparaat.

Ik heb me laten vertellen dat een kwatiertje beeldmateriaal op een DVD branden al gauw 45 min. in beslag neemt.

mzzl

zolang je nog geen dual-layer discs kan branden is het hebben van zo’n ding voor mij niet interessant, ik wil wel alles kunnen kopiëren… :smiley: