Dvd brander Welke?

vbimport

Welke is voor het moment de beste dvd brander voor het backuppen van ps2 games .IS de pioneer A04 hiervoor geschikt??
En welk media merk van dvdr is het beste.
En waar kan je deze dvdbrander online kopen tegen een redelijke prijs.(Belgie of nederland)
Wat is het verschil tussen een a03 en een a04??,
Amaaie veel vragen hé...
Kan mij er iemand hierover iets vertellen??
Greetzzz MaRRaD
:confused:

Concrete antwoorden op al deze vragen kan ik je niet zo 1-2-3 geven, maar ik kan je wel een tip geven…

Het is nog te vroeg om een DVD bander te kopen. Natuurlijk doen ze het wel, maar aangezien er nog geen standaard is vastgelegd is afwachten geen slecht idee.

Momenteel zou je verwachten dat DVD+RW de standaard gaat worden, maar dat is nog niet zeker. Een optie is dan natuurlijk om voor de HP DVD drive te gaan die ondersteuning biedt aan zowel DVD+RW en DVD-RW…

Daarnaast is er ook nog het item DVD-BR. Deze blue-ray discs zouden voor het eerst in november het daglicht zien en een capaciteit van een 27Gb kunnen bevatten.

Als laatste wil ik nog eventjes zeggen dat het zelf schrijven van DVD’s nog redelijk duur is. Persoonlijk vind ik het zelf te duur, maar dat is natuurlijk een keuze die je maakt…!