DVD-brander geschikt voor PS2 games

Ik ben op zoek naar een geschikte DVD-brander voor PS2 games. Ik heb begrepen dat de Pioneer A03 goed moest zijn, maar deze ondersteund geen RAW writing. Het is de bedoeling om de PS2 games zonder te patchen te kopieren.

Dus toch een pioneer a03 kopen :slight_smile:

Dvd er in, org, kopie en klaar

Zo een A03 heeft toch DVD-R als standaard? en wie zegt dat de PS2 DVD-R ondersteund. Voor zover ik weet ondersteunen alleen een ‘paar’ home-DVD spelers de DVD-R standaard, maar ik geloof de PS2 (zonder te ‘patchen/modden’ dan) niet…

Avé…
PGN/iNERTiA

In de PS2 komt de Messiah modchip. Maar met de Pioneer A03 kun je toch geen exacte kopieen maken, omdat deze geen RAW writing ondersteunt.

De Pioneer DVR-A03 werkt met de standaard DVD-RW. De standaard DVD+RW heeft als extra dat je je DVDtje niet in 1x hoeft te beschrijven met de data die je erop wilt hebben. Een DVD-RW moet je nm afranden na het branden een DVD+RW niet. Hier wordt je de sessie afgesloten maar de DVD niet.

Aangezien de standaard nog steeds niet vastgelegd is zou ik niet de gok wagen om nu een DVD writer te kopen. Beter nog even wachten. Als je nm straks een DVD-RW koopt en het wordt een ander formaat kan je na een tijdje geen schijfjes meer kopen. (of andere problemen) :smiley: