Dvd branden met studio 9 mislukt

vbimport

Hoi, nadat ik mijn analoge beelden binnengehaald heb ben ik ze gaan bewerken (zijn dit al mpeg bestanden :o ). Daarna mpeg bestand gemaakt via studio en daarna film maken. Na een hele tijd bereken en compileren begint het branden na een tijd komt een foutmelding dat het branden mislukt is :a
Moet ik na het bewerken dan eerst een avi bestand laten maken en dan laten branden niet in het storyboard maar in de tijdslijn??? En is die dvd dan te bekijken op een standalone speler??? Tja veel vragen maar ik kom er anders niet uit wie helpt mij :bow: alvast bedankt

Hoi eljee,

Hoe en met wat neem je analoog op ? graag een beetje meer uitleg, heb je de laatste update gedaan ? ik heb hieronder een link voor u van het pinnacleforum,
http://webboard.pinnaclesys.com/read_threads.asp?WebboardID=53&ForumID=1151&lng=1&SectionID=232

Ik hoop dat het u verder helpt, jempie

:Hoi Jempie, bedankt voor je reactie :bow:
Hi8 film vanaf camera gecaptured met pinnacle pctv pro en daarna bewerkt met studio 9. Nee geen update :confused: groetjes eljee

Oh wacht ff wel update versie 9.1.2.15 :iagree:

Er is een nieuwere update voor studio 9, de versie 9.3.5 hier de link http://www.pinnaclesys.com/docsupport1.asp?division_id=1&langue_id=6&product_id=1501&page_id=991
Ik hoop dat het u vooruit brengt,
Zelf heb ik geen goede ervaring met TV Pro, ik gebruik een DC 10 kaart van pinnacle,
En heb je voor die TV Pro de mpeg 2 plug code aangekocht ? want dat zou veel verklaren, want anders neem je op in mpeg 1 denk ik, en dat is kwa kwaliditeit toch niet zo goed,

Stelt uw vraag eens in het forum van pinnacle, misschien dat da iets oplevert !

Groeten jempie,

Mooi bedankt ik ga dit direct proberen en laat het resultaat wel horen. Groeten eljee :bow: .

:bow: :bow: :bow: Eindelijk na lang zoeken heb ik gevonden wat er aan de hand was, bij maak film een tijdje gespeeld met instellingen en heb nou iets op de dvd staan wat powerdvd af kan spelen, nou moet ik nog ff wachten of het op een standalone ook lukt ( heb zelf nog geen). Laat nog wel weten wat het resultaat is. Groeten eljee :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :bow:

:bigsmile: :bigsmile: :bigsmile: Yes de dvd speelt af :bow:
Groeten eljee