[dutch only] Cd-holland zijn de grootste oplichters ooit

vbimport

Had een keer wat cd's besteld zat er een titel niet bij (kan gebeuren). Ik xx keer gemaild nooit geen reactie toen via icq geprobeerd eindelijk reaktie was er me toegezegd dat ik 1 cd's tegoed had. Ik een nieuwe bestelling gedaan met 1 gratis cd. Krijg ik een paar dagen later het pakketje miste ik toen 2 cd's (waarvan ik er een niet heb betaald) maar dus nog steeds mijn tegoed cd niet. Ik helemaal over de zeik mailen werd er mij toegezegd dat ik die ene gewoon toegestuurd zou krijgen niet dus. Nooit meer wat ontvangen en nooit geen reactie meer op mail of icq. Wat zijn dit een oplichters zeg.

Ik raad de mensen aan om nooit echt nooit iets bij hun te bestellen het enigste wat goed aan hun service is is dat ze snel zijn (zal wel komen omdat er niemand meer bij hun besteld)

Dig

Ik krijg ook nog steeds cds van hem maar snel opsturen…ho maar…
Zal me nix verbazen als ik ze helemaal niet meer krijg

ik had voor 45 piek cd’s besteld maar nooit iets gekregen tig keer gemaild maar nooit een mailtje terug gehad of die cd’s gezien
volgens mij replyen ze allen als ze mensen kunnen oplichten

We leveren uitsluitend onder rembours.

Dit zelfde probleem heeft toch een flinke tijd terug ook hier gestaan.
Het ging hier om de zelfde (ahum) dealer CD Holland. Ik zou het dus toch wel gek vinden als daar dan toch alweer mensen zijn ingetrapt.

Getupaaa
mrDJ

Ja,
ik heb ook keer besteld bij cdholland.
Een cd was dus niet goed, maakte me niet veel uit, mailde cdh. dus dat die cd het niet deed(was dus geen cd die slecht was, maar de image van hem was gewoon niet goed als je het mij vraagt) ik krijg als antwoord trug dat ik bij volgende bestelling een extra cd mag bestellen (net als DmDig dus) Maar had daar weinig zin meer in. Mailde dus dat ik dat geen service vond. Heb na verschillende mails
,zoon 2/3 weken wachten(en een msg op dit forum) toch de cd mogen ontvangen die ik had uitgezocht.

Ik koop eigenlijk nooit op i-net maar ik hoor goede berichten over:
www.vitamincds.com www.snoopcds.com http://kickme.to/wmc www.liquid-cd.com

ik heb er ook 2x geld heen gestuurd, maar de PTT had het weereens gejat
Zijn jullie niet zelf de PTT ofzo?

ach ja er zijn weinig goed betrouwbare dealers…als een betaling niet aankomt is het altijd de dealer…toch…?
als een cd niet goed is…wordt hij bij mij altijd vervangen…levering bij mij in 24 uur…nieuwe klanten uitsluitend tegen vooruitbetaling…

als service…hier de lijst van tl47…
leverbaar dus…:

Twilight 47
Games
1602 A.D
Army men : Air Tactics
Croc 2
Die Hard Trilogy 2 Viva Las Vegas
F1 2000 FLUX
GP 500
Imperium Galactica II
Majesty : The Fantasy Kingdom SIM
Nascar 2000
Need for Speed 5: Porche Unleashed
Risk 2
Star Trek Armada
Tombraider : The Lost Artifact
DirectX media 6.0
DirectX Media 6.0 Patch
Direct Media 7.0a

Apps:
Adobe LiveMotion 1.0
Allaire HomeSite 4.51
Gaspy ASP Editor 2.1
CuteFTP 4.0
DLusion DrumStation
DVD Export for Macromedia Director
Generator Plugin Pack 1.0
Hollywood FX 4.0
Gold KaWa3.51
Macromedia Director Studio 8.0
MediaWare MI-Edit Pro 2.2
MP3Bee 1.0
Norton Ghost 6.01 Enterprise
Ulead COOL 3D 3.0
Windows Help Design./HTML Edition
Yamaha GXStudio 2.1

Larek, ik heb zelf geen ervaringen met je gehad, maar ik heb ook wel wat verhalen over jou gehoort
En dat was niet al te positief

Haha, Larek zo te horen heb je zelf ook niet veel te zeggen, maar zelf heb ik ook geen ervaring gehad. Ik heb maar 1 dealer gebruikt (CD-Force) en ik heb er zelf geen problemen gehad, maar ja er zijn er zoveel denk ik die het nog wel goed doen…
Is er geen blacklist ofzo waar ze dan kunnen op worden gezet want anders blijft zoiets maar doorgaan en met zon blacklist is het zo afgelopen.

P@IN

Als ik het zo lees is er maar 1 dealer waar nooit klachten over zijn

en dat is liquid cds, je hoort nooit klachten ofzow en hij zit al best lang in de biz…

(nee hiervoor word ik niet betaald als je dat soms denkt…)

Ik sluit me er bij aan

(wil best betaald worden)

Ik zo het niet weten maar ja, ik zou dan zeggen dan dat hij de man is

(ik wordt er wel voor betaald) nah j/k

een black list lijkt mij niet zo goed idee, want als je gewoon een lastige klant hebt waar je ruzie mee krijgt, kom je direct op die black list
Ik vind dat we het zo moeten houden, want met liquid is vast ook weleens een misverstand geweest en dan moet hij zeker ook op die black list?
Nu kan iedereen mee discuseren!
Greetz…

CD holland de pot op!!!

cdholland only delivers with rembours nowadays.

thank you.

and F*CK you

Liquid is zeker een goeie dealer, maar VCD-Home is ook erg vertrouwbaar. Dat zijn de enige dealers waar ik nooit problemen mee heb gehad. Maar Liquid blijft mijn favoriet. Best goedkoop, mijn favoriete CD-R merk en nog snel ook . Jah het begint er best wel op te lijken dat hij de man is

Blacklist is zeker een goed idee. Moet je es aan TheDuke vragen of hij meewerkt .

FUCK HITLER, SO FUCK CD-HOLLAND!!

[This message has been edited by Vinny (edited 06 May 2000).]

Just try me, Vitamin C…

Hitler? mwehehe