Dutch: Bestel nu je CD Freaks T-shirt!

vbimport

I just posted the article Dutch: Bestel nu je CD Freaks T-shirt !!.

CD Freaks is eindelijk begonnen met de verkoop van haar eigen T-shirts. Het heeft even geduurd maar dan krijg je ook wat. Wil jij ook CD Freaks supporten door zo’n T-shirt te kopen?

Klik…

Read the full article here:  [http://www.cdfreaks.com/news/1809-Dutch-Bestel-nu-je-CD-Freaks-T-shirt-.html](http://www.cdfreaks.com/news/1809-Dutch-Bestel-nu-je-CD-Freaks-T-shirt-.html)

Feel free to add your comments below. 

Please note that the reactions from the complete site will be synched below.

Geef mij maar een T-Shirt van astalavista.box.sk, oogt veel cooler. Binnen een week of 2 (staat er al wel een maand) zijn ze in Europa verkrijgbaar.

Je hoeft em niet te kopen hoor, als je niet wilt. EN je moet niet zeuren, want astalavista shirt is 18,95 US dollar, dat is dus duurder dan dit CD Freaks T-shirt van 29,95 gulden. (en beide prijzen zijn exclusief verzendkosten, dus eerlijk vergelijk). Gelijk maar effe 2 bestellen (hoewel ik een ander ontwerp dat ik gezien heb beter vond :wink: )

Heb de mijne ook net besteld :slight_smile: Cool!

jammer dat ze geen XXL hebben :c

:} Verry Cool :} Still the best :4 :4

ok dan gaaf t-shirt :7

Mooi idee :wink: Zelf koop ik spijtig genoeg gene :frowning: Valt niet echt in me smaak :wink: (Wit, Front images) Maar voor degene die wel in hun smaak valt, zou ik zegge, go ahead and buy your cdf shirt :slight_smile:

zoals echte die-hard cdfreaker koop ik uiteraard een t-shirt we hebben er op het forum lang genoeg over zitten zeuren…eindelijk is het er :slight_smile: :slight_smile:

Reactie op Muts 15 Mei 2001 :c Er is volgens mp3@cdfreaks wel wat te regelen omtrent die XXL. Greetings JoJe :wink:

dan ga ik voor 1 :d maar hoe regel je dat ???

indien je een afwijkende maat wilt (XXL bijvoorbeeld) dan dit in het opmerkingen veld zetten. Indien het ons niet lukt om het shirt in die maat te regelen krijg je de ‘closest match’; in dit geval dan een XL

!!YAHoo :7kewl:7 T-shirt!! de gene die Branders hebben moeten zulke T-shirts hebben/dragen!:slight_smile:

shirts van astalavista zjin inderdaad veel kewler, sorry!

35 balle? dat moeten we er dan maar weer voor over hebben :wink: