Dumpdag?!

vbimport

24 juni is er in de rai in A'dam pc - dumpdag wat bedoelen ze daar mee?
wie kan mij dat ff uitleggen?

Thanx Marco.......

Dat is een computerbeurs waar je voor soms nog meer geld dan in de winkel PCs en zo kan kopen.

Of voor minder dan in de winkel pc -stuff kan kopen. wel even prijsbewust worden

Het is vaak ook alleen de schijn dat je goedkoper uit bent dan in de winkel.

Is het niet de prijs van het product, dan is het wel de kwaliteit. Hoor vaak verhalen van mensen die op de beurs iets kopen en dat dan blijkt dat de doos niet compleet is, het apparaat niet werkt en dan niet terug kunnen…

Ik koop het wel gewoon in de winkel

Da_Taxman

Je moet gewoon zeuren om 5 % korting (zowiezo) in een winkel hoef je ook niet in die lange rijen te staan bij de beurzen.

Ga ff langs bij de taxman die staat ook in een winkel…ben benieuwd of ook wil vertellen welke en waar?

Laten we het er op houden dat het een winkel is die in sommige bevolkingsgroepen niet hoog aangeslagen wordt en in andere zeer gewaardeerd. Wij doen ook niet aan korting (op de reactie van een klant ‘Ik heb nog nooit iets met minder dan 5% korting gekocht’ kreeg hij van mij de reactie ‘Eens moet de eerste keer zijn’ )

Maar RNG, jij staat ook in een winkel als ik het me goed herinner…

Da_Taxman

Sorry marco dit wordt off topic

laatste keer voor mij hoor,

In een winkel ja…maar ut is niets met computers oid.
[ach 99% wat ik overmijzelf zeg is toch niet waar:P BSA ]

Over die KOrting …dus jij was het die dat tegen mij zei …grrrrrr(nou ja bij de concurent 10 % korting gekregen…

Hahaha Taxman werkt bij Fobies :-)).

Ik kan me eens herrineren dat ik bij die winkel was. Ik vraag aan de kneus achter de kassa “hebben jullie een losse wavetable voor mijn SB16?”. (ja, dit is alweer een jaartje of 4 geleden…). zijn antwoord was dat hij het niet wist, hij riep ff de baas van het filiaal erbij. Ik weer mijn vraag gesteld. Wat kreeg ik als antwoord: “dan moet je naar <naam computerwinkel> gaan; daar hebben ze verstand van computers”.
Op dat moment heb ik zowat dubbel gelegen in de winkel en ben ik hard lachend de zaak uitgelopen. Ik had nooit een hoge pet van ze op, maar dit sloeg toch wel alle records! Grappg vond ik het echter wel :slight_smile:

Taxman, nix persoonlijks tegen jou.

Ff mijn commentaar op de beurzen: koop alleen maar dingen waarvan je weet dat:
-ze zo goedkoop zijn dat voor het geval ze het niet zouden doen het geen (groot) verlies is
-je ergens kunt reclameren in geval van problemen
-het spullen zijn waarvan je weet dat ze niet kapot kunnen zijn (euhhhh software, maar wie koopt dat nou?? :slight_smile: )

Greeeeeeetzzzzzzzzzzzz

“Can neither deny nor confirm that”

Ach, ik werk er pas 3 jaar, dus ik kan die persoon nooit geweest zijn over die wavetable kaart.
Volgens mij komt dat verhaal ergens van Tweakers.net af, althans, het komt me zo bekend voor.

Heb ik zo mijn best gedaan om geloofwaardig over te komen hier, wordt dat met een statement helemaal teniet gedaan Ach ja, laat ik dan ook maar zeggen dat ik voor de BSA werk…

Da_Taxman

Dixons?? Dynabyte??

:B

okee weet ik dat ook weer

thanx marco…