Duitsland verloren!

vbimport

yeah,

eindelijk kunnen we het plaatje draaien en er is zelf een site over

klik hier voor het duitsland uitlachliedje site :stuck_out_tongue: :wink: :slight_smile: :bigsmile:

lekker voor ze !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

die K#nk#r moffen :cop:

w00t komt er 1 achter! zal wel de laatste hollander zijn :bigsmile:

/me luistert iig al het hele WK naar dat liedje :cool:

/me had het Duitsland wel gegund hoor…

Originally posted by Da_Taxman
/me had het Duitsland wel gegund hoor…

Dan toch voor andere redenen dan hun voetbal hoop ik

Originally posted by dansmug

Dan toch voor andere redenen dan hun voetbal hoop ik

Die jongen heeft de ballen verstand van voetbal…

Maar het zijn wel onze buren en naar het schijnt was het voor de wereldeconomie (waar wij ook deel van uitmaken) het beste geweest als Duitsland had gewonnen…

Maar ja:

lb

Originally posted by Totibbs
[B]w00t komt er 1 achter! zal wel de laatste hollander zijn :bigsmile:

/me luistert iig al het hele WK naar dat liedje :cool: [/B]

ik ook hoor maar eerst was het niet zo dus hadden we eigenlijk geen recht van spreken nu kunnen we ze echt uitlachen.
Ik vind dit echt de allerbeste manier het wereldkampioenschap net mislopen dan zijn ze extra bedroeft. Is toch anders als in de kwart finale al worden uitgeschakeld.

:bigsmile: :bigsmile: :bigsmile: :bigsmile: :bigsmile: :bigsmile:

Originally posted by rody66
ik ook hoor maar eerst was het niet zo dus hadden we eigenlijk geen recht van spreken nu kunnen we ze echt uitlachen.

Jullie hebben alleen recht van spreken tegen ploegen die niet op het wk zijn geraakt :stuck_out_tongue:

nou als we alle Hollanders het recht van spreken ontzeggen zal het hier hééél stil worden…

komt nog bij dat, wanneer er een vraag is, niemand het antwoord weet…:cool:

waarom Tax die Duitsers de cup gunt, is me een raadsel. zal wel iets met belasting te maken hebben.
Of met vergevingsgezindheid.
Of hij heeft iets tegen Brazilianen.
Of tegen joden, maar dat is wel heel erg indirect dan. dus lijkt me niet.
Of iets anders. dus ben benieuwd :slight_smile:

het is goed voor de duitsers dat ze verloren hebbee

En zeggen dat wij Belgen bijna hadden gewonnen tegen Brazilië.

Tja duitsers zijn nou eenmaal slecht omdat hun overgrootouders (geloof ik) een oorlog hebben gevoerd die wij in eerste instantie verloren hebben.
Waarom is die oorlog begonnen ?
Economische mallaise die ontstaan is uit een of ander vedrag van Versailles.
Het is meer dan redelijk om dat deze bevolkingsgroep nog steeds aan te rekenen.

NOT
Als ik in Duitsland op vakantie ben dan valt het mij op hoe beleefd de mensen daar zijn. Als je wil oversteken dan krijg je de kans om aan de overkant van de straat te komen zonder dat je twee auto’s hebt moeten ontwijken.

Ik vind het dus jammer dat de Duitsers het niet gehaald hebben, maar als Brazilie beter was in de finale heeft Brazilie dus (terecht) gewonnen

Originally posted by Crowley
[B]Tja duitsers zijn nou eenmaal slecht omdat hun overgrootouders (geloof ik) een oorlog hebben gevoerd die wij in eerste instantie verloren hebben.
Waarom is die oorlog begonnen ?
Economische mallaise die ontstaan is uit een of ander vedrag van Versailles.
Het is meer dan redelijk om dat deze bevolkingsgroep nog steeds aan te rekenen.

NOT
Als ik in Duitsland op vakantie ben dan valt het mij op hoe beleefd de mensen daar zijn. Als je wil oversteken dan krijg je de kans om aan de overkant van de straat te komen zonder dat je twee auto’s hebt moeten ontwijken.

Ik vind het dus jammer dat de Duitsers het niet gehaald hebben, maar als Brazilie beter was in de finale heeft Brazilie dus (terecht) gewonnen [/B]

Buiten het feit dat je de zaken historisch nogal simplistisch voorstelt, is er toch nog wel iets dat tegensteekt. Wij houden gewoon niet van Duitse voetbal omdat het slechte en lelijke voetbal is. Altijd met dat politiek correcte denken. Als ze slecht voetballen heeft dat helemaal niets te maken met WO I of II.:slight_smile:

Juist Dansmug !!!

als de duitsers voor staan gaan ze zo defensief spelen dat het echt vervelend is om naar te kijken.

lol onzin het heeft gewoon met wwII te maken wat anders.

ja maar daar komt ook de finale van 1974 nog bij

toen ze ons naaide met die penalty