DU meter ? >>> Bommameter?

vbimport

hallo
ik heb den bommameter geinstalleerd maar die meet dus alles verkeert !
ik download 500 MB en hij duid er 300 aan !
meet die DU meter van tucows beter ?
en heeft er iemand de registratie code voor die bommameter ?

bommameter niet gebruiken
heb laatst gebeld met de helpdesk en
ze raden het programma zelf af en geven zelf de link naar DU meter
dumeter geeft in een klein schermpje de
down en uploadsnelheid
en via een rechtermuisklik kun je zien hoeveel
je hebt binnengehaald en verstuurd via de optie totals
gebruik het nu een week en blijkt tot nog toe vrij correct

ja dat weet ik al jaren hoor !
maar ik vroeg eigenlijk naar de SERIAL van de DU meter !
thanx

op astalavista staat hij al jaren

jees

Maar met DU-meter kunnen we maar moeilijk kijken hoeveel we in de laatste 7 dagen afgehaald hebben of nie?

Rechtermuis knop op dat icoontje in je sysbar en dan totals

ik heb nog altijd nie de serial he !!
op astalavista vind ik hem niet !
dat is nen kloten search !!!
kan hem iemand op het forum posten ?
aub
thanx

hij staat wel degelijk op astalavista
geef eens in DU meter
met DU in hoofdletters en dan een spatie
je orginele post was wel verwarrend
omdat je daar naar een sn voor bommameter vroeg

ff iets rechtzetten hoor:

1. Geloof NOOIT iets wat ze op de Telenet-helpdesk zeggen (als je zou terugbellen zeggen ze weer dat het wèl perfect meet…)
  2. Heb die bommameter er nu reeds een 2 maanden opstaan en hij meet perfect hoor. (je moet natuurlijk wel juist configureren hé ==> juise kaart kiezen + op site lezen welke sites inter/extern zijn)
  3. Wees blij dat er een bommameter bestaat, want die geeft EXACT weer wat je da laatste 7dagen gedownload hebt…dit kan je bij DU-meter niet exact weten, aangezien Telenet niet op een bep. dag alles reset, zoals velen denken)

1. Geloof NOOIT iets wat ze op de Telenet-helpdesk zeggen (als je zou terugbellen zeggen ze weer dat het wèl perfect meet…)
  2. Heb die bommameter er nu reeds een 2 maanden opstaan en hij meet perfect hoor. (je moet natuurlijk wel juist configureren hé ==> juise kaart kiezen + op site lezen welke sites inter/extern zijn)
  3. Wees blij dat er een bommameter bestaat, want die geeft EXACT weer wat je da laatste 7dagen gedownload hebt…dit kan je bij DU-meter niet exact weten, aangezien Telenet niet op een bep. dag alles reset, zoals velen denken)

ik geloof dus niet he dat die perfect meet !
ik heb die geinstalleerd en de juiste netwerkkaart aangeduid en ik download 500 MB en hij duid er 300 aan !!!
wat is dat dan .?

DU meter flipt als je teveel download bij mij lol

zat es opeens aan -567879464678976 GB

Netstat Live doet het goed hier

en uit mezelf heb ik ook wel idee hoeveel ik down, dus mjah

btw bommameter sucks hier, blue screens wanneer bomma laad, ff eraf gekeild en gene meer, ik trek mn conclusies eruit, maybe bij jou werkt ie maar elk sys is andrs