Drugs online ! keep it clean

vbimport

wie durft het cd freaks kapot te maken met vragen over drugdealing or info zijn jullie niet beschaamd.zie toch allen in ,drugs is een orgasme van tijdelijke duur.begin er niet aan en houd deze site clean van al deze rotzooi .bedenk hoe diep je kan vallen .hierbij een oproep aan de administrators verwijder deze rotzooi als het zich aanbied,gewoon schandalig.
thanx.

Ja volledig akkoord wat komt die HOMO
hier doen.Ga weg rotte kerel
het is hier een forum over gamez
niet over drugs!!!

Ach let er toch niet zo op, hij zal wel stoned zijn geweest ofzo toen hij dat schreef

dat ie gewoon een koord neemt.er zijn al genoeg klerelijers waar de maatschappij moet voor opdraaien en die het zichzelf aandoen.

nu moet ik toch ff opmerken dat iedereen zich eens met zichzelf moet bemoeien!

Persoonlijk heb ik nix tegen drugs en wil wel eens ervan gebruik maken maar ik geef wel toe dat dit niet de plaats is om dat te bespreken.

inderdaad daar gaat alles over,men plaatst dit toch niet hier.en u allen mag er voor zijn ik geef enkel raad ,blijf er af !

mjah ik ben er ook tegen dat het in public word besproken, wil je drugs nemen neem het maar val anderen er niet mee lastig.

btw, waarover gaat dit eigenlijk? ik vind geen topic over drugs ofzo, zal wel al gedelled zijn zeker?

Ik denk het, alleszins die topic hoorde hier niet thuis, dat stond wel vast.

inderdaad mensen het moet vermeden worden dat deze crap op deze site terechtkomt.en ik denk ook dat hij al gewist is het is maar beter ook
thanx.

nog niet iedereen heeft zo veel hersens…
je gaat toch geen wiet opsturen met de post laat hij het lekker zelf gaan halen in Holland… Wij gaan die mensen in Belgie toch ook niet vragen om vuurwerk!!!

[This message has been edited by drcrash (edited 18 March 2000).]

Moet kunnen toch ? Gooi het maar in de groep vind ik

He drcrash waarom ook niet wij sturen hun suiker op en wij krijgen mooi vuurwerk (de meesten hebben zo veel drugs gebruikt dat ze het verschil toch niet meer zien)

Area 51 Crew

is goed ik ga ff poedersuiker halen!!!

bende lozers, peinsde nu echt da wij zo stoem zijn? Ik geef te dat de Limburgers een verkeerd beeld geven van ons maar ge moet dat niet veralgemenen “Vlaams-Brabant Rulez”

En dat gedoe van dat vuurwerk begijp ik nu ne keer echt ni, waarom zou je op ouwejaar in de kou buiten staan om wat vuurwerk te zien terwijl je gezellig in de fuifzaal aan het fuiven kunt zijn, als ze daar dan nog een sterretkje of 2 afsteken binnen is alles in orde!!

Ok, voor de verslaafden onder ons:
http://www.wiet.nl

staat nog wel een mooi receptje op voor space cake!
En voor de rest heb ik nog 2 woorden te zeggen:

F*CK DRUGS!

komaan, jongens, dit begint hier meer te lijken op een topic van de amerikaanse DEA.
De berisping was zeker terecht! Laat er verder ieder het zijne over denken.
Door erover te blijven doorlullen, raakt deze topic nooit in het archief(door mijn posting hier zeker weer niet;-) ) en blijft er almaar aandacht voor dit onderwerp. No Drugs on cdfreaks and no talking about drugs on cdfreaks. Pleaz LOCK THIS TOPIC, The Duke !?

ja tis al erg genoeg dat compleet vreemden “sub”-moderater gaan lopen spelen

sluiten die hap

ho ho mijn reactie heeft wat uitelokt.

sluiten?
waarom niet direct eraf gooien!
Greetz

aangezien The Duke op een oor ligt doe ik het wel ff…

Laat iedereen het zijne ervan denken en gewoon geen gedeal op cdfreaks. Heet niet voor niks CDfreaks…

[This message has been edited by sies (edited 22 March 2000).]