Driven de film paar rare files weet iemand hier raad mee

Wat doe ik dan met deze files als ik ze aanklik dan krijg ik de melding dat windowsmediaplayer ze niet ondersteunt

gaat over de DRIVEN film

dl de divx codec hierwww.divx.com

LOL heb ik allang, vraag me gewoonm af wat ik met die *.smi en *.s2k files moet, moet ik die driven 1 en driven 2 daar door combineren ofzo??

Ik heb weleens gehad dat Windowsmediaplayer een foutmelding gaf, maar toen ik het probeerde af te spelen met ‘the playa’ (zit bij divx4) ging het wel goed.
Probeer het eens met een andere player… misschien helpt het!

zou misschien kunnen dat je de smr patch nodig hebt(zou aan de bestanden te zien). In iedergeval een jaar of anderhalf terug was dit wat vaker gebruikt en was niet compatible met divx.

Voor zover ik weet was de smr patch aanwezig in de angelpotion codec maar ik weet niet of deze nog ergens los te vinden is want ik gebruik hem eigenlijk al niet meer.

In iedergeval je zou kunnen proberen bij dvd.box.sk or misschien google dat je de smr patch nog ergens kan vinden.

logisch dat ie hem niet ondersteund
omdat het 1 file moet zijn ipv 2 files
ga maar na als een download mislukt van een divx fragment dan kan hij hem ook nie afspelen

op een of andere manier moet je ze dus achter elkaar aan kunnen krijgen lijkt mij…weet niet eens of dat wel kan
ook geen idee wat *.smi en *.s2k files zijn
dus daar kan ik je niet mee verder helpen

http://www.smr-movies.net/

daar kun je de smr patch downen

hopelijk raak je hiermee wat verder

btw volgens mij is het een geconverteerde vcd ofzo