Drive Image 7

vbimport

Wie kan mij helpen om een opstart CD of opstart Diskette te maken voor Drive Image 7.Ik heb een Image gemaakt maar als mijn computer uitvalt moet ik hem terug kunnen opstarten met een opstart cd of diskette.Wie kan mij hiermee helpen AUB.Alvast op voorhand bedankt.

Als je het programma geïnstalleerd hebt, dan kan je als het goed is daarbinnen een opstartdiskette aan laten maken. Ik geloof dat je er 2 ofzo nodig hebt.

Ik heb het geinstalleerd staan maar ik kan nergens vinden hoe het moet.Misschien ben ik niet snugger genoeg en mijn engels is ook niet zo goed,daarom vind ik het misschien ook niet.Hopelijk dan een beetje meer uitleg waarvoor mijn dank.

Wie kan mij helpen om een opstart CD of opstart Diskette te maken voor Drive Image 7.Ik heb een Image gemaakt maar als mijn computer uitvalt moet ik hem terug kunnen opstarten met een opstart cd of diskette.Wie kan mij hiermee helpen AUB.Alvast op voorhand bedankt.Ik kan het echt zelf niet vinden want anders zou ijk jullie niet lastig vallen.Het programma is geinstaleert op mij computer.THANKS

Ik geloof dat Drive Image 7 bootable is. Als je windows omgeving dusdanige fouten vertoont dat je er niet meer van kunt opstarten kun je met de cd opstarten en van daaruit je backup terugplaatsen.

Ik heb nog altijd geen goed antwoord gekregen,het is altijd van,ik meen,of volgens mij, of de CD is bootable of weet ik wat ,maar nooit van zo en zo.Ik had graag een bruikbare oplossing.Is er dan niemand die mij echt kan helpen.

Met een beetje proberen kom je vaak al een heel eind. Brand voor de grap eens een image naar een herschrijfbaar schijfje en kijk wat er gebeurt wanneer je ervan wilt starten. Het is sowieiso wel zo handig dit eens te “repteren” zodat je weet wat je moet doen wanneer de nood aan de man is.

Zou dit allemaal niet werken zoals je wilt, dan kan ik je aanbevelen eens naar http://www.bootdisk.com te gaan en daar eens een opstartediskette te downloaden. Ik denk dat je het best voor een diskette met ondersteuning voor NTFS kunt gaan, dan heb je ten aller tijde toegang tot je harde schijf.
Daarnaast dien je dan te zoeken naar een DOS programma van Drive image 7. Dit is waarschijnlijk te vinden in de locatie van Drive Image 7 (C:\Program files\Drive Image 7 oid). Kopieer dit bestand naar diskette toe!

Gerichte hulp kan ik je niet geven, aangezien ik het programma zelf niet gebruik/heb… maar denk (cq weet) wel dat met een half uurtje stoeien je heel wat wijzer kunt zijn.