Dringend verzoek

vbimport

Ik zoek een bak (mop) of een manier om een stotteraar te pakken te nemen, normaal ben ik zo niet maar de hele afdeling wordt gek van die gast, hij bemoeit zich overal mee en loopt de hele dag de sfeer op de afdeling te verpesten.

Nu wil ik zijn dag eens verpesten omdat we hem er al op hebben aangesproken, maar wil niet luisteren. Dus geef goede tips aub…

Komt een stotteraar een vent op straat tegen.
Vraagt die stotteraar:"M-m-m-m-m-meneer, w-w-w-w-eet u w-w-w-w-waar d-d-de de st-st-st-stot-t-t-t-terschool i-i-i-i-i-s? (lekker lang stotteren om het in te wrijven)
Waarop die vent zegt:“Hoezo? Je kan het toch?”

Waarom moet een stotteraar geen parachut springen??
Hij moet bij 3 de parachut opentrekken.
e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-n
t-t-t-t-t-t-tw-w-w-w-w-w-w-e-e-e-e-e
Splat

Originally posted by VVLI - Tang
Waarom moet een stotteraar geen parachut springen??
Hij moet bij 3 de parachut opentrekken.
e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-n
t-t-t-t-t-t-tw-w-w-w-w-w-w-e-e-e-e-e
Splat

hahahahaa :wink:

Originally posted by pin04080
[B]

hahahahaa :wink: [/B]

Die is zeker wel sterk, maar is het wel zo fair dat je iemand gaat beledigen met een handicap?

Nu maar hopen dat die het kan waarderen he :slight_smile:

Originally posted by TDI
[B]Ik zoek een bak (mop) of een manier om een stotteraar te pakken te nemen, normaal ben ik zo niet maar de hele afdeling wordt gek van die gast, hij bemoeit zich overal mee en loopt de hele dag de sfeer op de afdeling te verpesten.

Nu wil ik zijn dag eens verpesten omdat we hem er al op hebben aangesproken, maar wil niet luisteren. Dus geef goede tips aub… [/B]
Wel hele saaie reply, maar zou je hem niet gewoon kunnen confronteren met z’n iritante gedrag, vaak weten deze mensen niet dat ze zo zijn en door ze dit duidelijk te maken heb je waarschijnlijk zijn dag wel verpest.

Maar je wordt dood ziek van die man… moet iets vinden om 'm voor het blok te zetten, maar komt in de richting.

Komt een stotteraar bij de hoeren.
“M-m-m-m-m-m-mevrouw w-w-w-w-w-wat k-k-k-k-kost h-h-h-het?”
“Normaal gesproken fl 100.- per wip, maar als je zaad net zo langzaam uit je zak komt, als de woorden uit je mond komen, dan mag je wel ff wat meer gaan pinnen”

Valt een beetje tegen… heb hem net zelf verzonnen met 5 liter alcohol in me kraag.
(ben nog blij dat ik fatsoenlijk kan typen) :stuck_out_tongue:

Originally posted by The Sorcerer

(ben nog blij dat ik fatsoenlijk kan typen) :stuck_out_tongue:

Whahahahaha LOL :slight_smile:

Er kwam eens een stotteraar in een cafe.

" Mag ik een bbbbbiertje ?"

De barman zegt geen woord , een andere gast kijkt hierop die barman kwaad aan,

De stotteraar probeert het nog eens :

" MMMmag ik aaallsssttuuubbbllieeeft een bbbiertje ?"

Weer zegt de barman helemaal niets. De stotteraar gaat teneergeslagen weg en die andere gast roept kwaad tegen de barman “Durf je wel ? Kon je die man op zijn minst niet gewoon een antwoord geven !!?”

Waarop de barman zegt :

“E-e-e-e-n d-d-d-daaannnn zzzzeker een k-k-k-klap v-v-v-v-oor m-m-m-m-'n h-h-hh-ersens k-k-rijgen z-z-z-zeker !”

LOL

Jantje moet van moeder een kilo vlees halen bij de slager.
Dus Jantje naar de slager.
"Slager, m-m-m-ag ik een k-k-k-k-k-k…"B[/B]… Jantje gevloerd.
Jantje jankend naar huis… “mamma, de s-s-s-s-slager h-h-heeft m-m-m-me ges-s-s-lagen!!!”
“IS hij nu helmaal…”
Moeder naar de slager.
“En GVD waarom sla je me zoon, en dat moet je nog eens doen dan komt me vent je ff aftuigen!!!”… helemaal uit der stekker tegen die slager.
Dus die slager wordt op zijn beurt kwaad en roept met een hoofd als een tomaat met de tranen in zijn ogen:“J-j-j-ja m-m-m-m-maar hij z-z-z-z-z-zat m-m-me te p-p-p-p-p-p-pesten!!!”

whahahahahhaha, lol, grove shit :slight_smile:

maar fun